Onko ällöttävää ostaa rintapumppu käytettynä?
Synnytys lähestyy ja tutkailin netistä eri rintapumppuja. Katsoin myös huuto.netistä niin mies sanoi että "hyi, ei todellakaan käytettynä". Mitä mieltä siis?:D Itse kai voisin ostaa käytettynä, mutta nyt näköjään ostetaan uutena jos noin paljon kuvottaa.
Kommentit (7)
Sehän kuitenkin keitetään ennen käyttöä eli on puhdas.
Käytettynä ostamani pumppu oli kaikin puolin siisti, ei mitään maitojämiä tms.
Ihan samalla lailla suhtautuisin mihin hyvänsä käytettyyn asiaan. Esim. meidän entisen kämpän lattialta on kyllä siivottu pissa ja kakka jos toinenkin, mutta tuskin ko. asunto on siitä pesujen jälkeen sen huonompi, eikä sen ostajienkaan kuvittelisi yökkäilevän sitä ajatusta että "hyi yrjö, täällä on asunut vauvoja ja pikkulapsia, ajattele mitä ällöä täällä onkaan tapahtunut joskus"...
Voisin hyvin ostaa esim Aventin tuttipulloja käytettynä mutta vaihtaisin niihin sitten tuttiosan. Nyt kun kolmatta odottaa niin osaa jo käyttää kierrätettyä tavaraa. Esikoisen kohdalla en vain ymmärtänyt että käytettynäkin saa ostettua.
Taitaa siis pitää rintamaitoa jotenkin epähygieenisenä ja imettämistä erittäin intiiminä, kun yököttelee ajatusta käytetystä rintapumpusta.
osathan keitetään, mutta ne silikoniosat, jotka vastaavaat "tiiviydestä", voivat ehkä käytössä löpertyä, ainakin minulla aikoinani niitä ratkaisevia osia oli pumpussa alunperin 2-3, eli tulkitsin sen johtuvan siitä, etteivät kestä ikuisesti
Riippuu varmaan pumpusta tämä tiiviys-juttu
Olen tainnut kerran tai pari käyttää. Harmittaa kyllä,että tuli niin kallis ostettua,kun en lypsämällä maitoa rinnoista saanut. Maksoi jotain 50e. Myisin 25e pois.
Voin ostaa käytettynä ja voin myydäkin käytettynä. Senhän saa steriloitua 100 asteessa. Sairaaloissakin käytetään rintapumppuja ja eiköhän niitäkin aika moni käytä.