Millä muistaisin miestä?
Meillä on 15-vuotishääpäivä ja mieheni yllätti mut aamulla upealla sormuksella. Meillä ei oo koskaan ollut tapana ostella toisille lahjoja, joten olin vähintäänkin häkeltynyt tästä muistamisesta. Itse en tietenkään ole hommannut miehelleni mitään (ei hän kyllä mitään odotakaan), mutta ilman muuta haluaisin antaa jonkin vastalahjan. Mitä sitä voisi pikaisesti hakea? Koruja mieheni ei käytä.
Kommentit (3)
En ole nähnyt miestä tänään ollenkaan. Sormus odotti mua paketissa yöpöydällä, kun heräsin. Eli vielä voisin hakea lahjan minäkin. Mietin, josko kävisin seksikaupasta hakemassa jonkin pelin tai muuta. Olisiko sinulla tai muilla ideaa, mikä voisi olla kivaa?
Hienon ruuan meinasinkin laittaa, mutta eilen illalla päätettiinkin yhteistuumin, että mennään ulos syömään, kun lapsi on kerrankin hoidossa.
vuokraa hotellihuone vuorokaudeksi ja lykkää lapset hoitoon...........
mieshän arvaa, että lahja käytiin ostamassa hätäpäissä vain, koska hän oli muistanut sinua aamulla. Eiköhän sinunkin saamassa lahjassa ollut upeinta se, että mies oli oma-aloitteisesti ja ennakkoon halunnut ja suunnitellut muistavansa sinua? Miltä sinusta tuntuisi, jos olisit ostanut miehelle jotain tosi spesiaalia antaaksesi sen hänelle hääpäivän aamuna ensimmäiseksi, ja sitten hän kävisi hakemassa nopeasti "ihan mitä vaan" vastalahjaksi?
Sinuna tekisin jotain erikoisempaa. Lähteekö mies töihin tai muuten päivän aikana johonkin? Teetkö sinä yleensä teillä ruuan?
Minä varmaan (sillä aikaa kun mies on pois tai sitten hätistäisin miehen vähäksi aikaa pois) siivoaisin ja tekisin jotain tosi hienoa ruokaa. Kattaisin pöytään kynttilöitä ja servetit hienosti. Hyvä viinipullo ja/tai jälkkäriksi mansikkakakkua tms. ja kuohuviiniä. (Tässä yhteydessä voisi antaa jonkun ihan pienen lahjan tai sitten vain lämmöllä valitun ja kauniisti kirjoitetun kortin). Ruuan jälkeen kokovartalohieronta miehelle parhaimmissa alusvaatteissasi.