Ostaisitko käytettyjä (äitiys) alushousuja?
Selailin tuossa huuto.netissä myynnissä olevia äitiysvaatteita ja yhdessä paketissa näytti olevan kolmet käytetyt alushousutkin mukana.
Itse en todellakaan ostaisi, enkä edes ilmaiseksi ottaisi toisen käyttämiä alushousuja!
Kommentit (19)
Raskaana olessa ostin muutamat uudet ja niilla parjailin hyvin ne muutamat kuukaudet.
Sitten ne olikin niin kuluneet etta menivat roskiin.
Enkä tosiaankaan käyttäisi mitään äitiysalushousuja.
Stringit on parhaat alkkarit raskausajaksi (ja muutenkin tietty).
toisaalta tämä on ristiriidassa sen kanssa, että olen ostanut lapselleni käytettyjä kestovaippoja ja käyttänytkin sitä.Tätä ristiriitaa voisi joku minulle selventää.
Itsekin tykkään vaan stringejä käyttää :)
-ap
Itse hurahdin stringien pauloihin odottaessani esikoista vuonna 2002 ja sille tielle jäin... :-) On kaameaa joutua pitämään tavallisia alkkareita jälkivuodon aikaan (kun ei saa tamponeja käyttää).
Itsekin tykkään vaan stringejä käyttää :)
-ap
Raskaana ollessa valuu sellaiset mahlat, ettei niitä millään pesulla poista kalsareista.
lapsellaan kestoja käyttää niin luulis voivan toisten alkkareitakin!
Nehän voi pestä vaikka ysikympissä; ei niistä pestyistä ja kuivatuista housuista mitään tartu. Verrattavissa just noihin vaippoihin, eli voisi periaattessa käyttää... Uimahallissakin menee suuhun vettä jossa kaikkien paskaiset perseet lilluu ym.
Riisukaa mamma alkkarit - pistäkää muovipusiin -
kirjeeseen ja postittakaa mulle.
Mukava vaari: Ruimo Ankkari
En ostaisi käytettyjä alushousuja. Aikanaan vastaanotin siskoltani parit imetysliivit, niitä käytin joskus kun tiesin olevan ihan puhtaat jne.
Mä tykkään kierrättämisestä. Mutta toisten vanhoja kalsonkeja tai alkkareita!? ei kiitos!
ostaja oli mies. Jäi vähän outo maku suuhun.
Ostaisitteko mun käytetyt farkkuni? Entä jos tietäisitte etten käytä usein alkkareita?
T. Yksi joka ei osta mitään kirppareilta
Periaattessa kondylooma voi tarttua käytetyistä äitiysalushousuista, vaikka ne olis kuinka pesty. Gynekologi luennoi kondyloomasta Tampereella ja kertoi, että voisi tarttua toisen housuista. Toki 90% naisista kantaa kyseistä virusta.
En oikein usko. Kai se sitten tarttuu sieltä vessanpöntöltäkin.
Toisten käyttämiä ja pestyjähän nekin on.
Onko Aimo Runkkari oikeasti vakava mnuuri?
En osta lapsillenikaan käytettyjä alushousuja. Ällöttää vain.
Eräs ystävä antoi mulle omiaan antaessaan vauvanvaatteita, mutten kyllä käyttänyt kertaakaan. Roskiin menivät.