Tyhmin harrastus minkä tiedät
Kommentit (125)
Miten joku voi määritellä, että jokin harrastus on tyhmä? Mun mielestä tämä on todella tyhmä aloitus!
Joku muumimukien keräily kuulostaa minusta aika tyhmältä. Ylipäätään keräily. Ja siivous. Jotkut oikeasti harrastamalla harrastaa sitäkin.
Muumimukien/postimerkkien keräily
frisbeegolf
golf (!!!!)
sirkushömpötykset
Vesijuoksu. Vievät radat uimareilta. Näyttää typerältä. Niille riittäisi vedellä täytetyt tynnyrit uima-altaan laidoille siihen urpoon paikallaan polkemiseen, ja kaksi vierekkäin niin voi rauhassa höpöttää kaverin kanssa. Mainitsinko jo että näyttää pöljltä?
Tyhmästä en tiedä, mutta kaikenlainen keräily ei mene mun järkeen. Oli sitten postimerkkejä tai muumimukeja.
Golf ehdottomasti. Huonokuntoiset plösöt ajelee niillä kärryillä pitkin nurmikkoa jonkun pallon perässä. Tylsää ja hyödytöntä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:09"]runkkaaminen kortsuun
http://www.vauva.fi/keskustelu/4540899/ketju/en_runkkaa_ilman_kondoomia
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 13:04"]Tyhmästä en tiedä, mutta kaikenlainen keräily ei mene mun järkeen. Oli sitten postimerkkejä tai muumimukeja.
[/quote] Samaa mieltä. En vaan ymmärrä.
Golf ja laskettelu on mun top kympissä ekoina. Tuhoaa luontoa, huonokuntoisten "liikuntaa", jolla yritetään usein epätoivoiseti todistella kuulumista parempiin piireihin.
Tractor pulling. Se on niin uskomattoman typerää, että se on jo melkein kivaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:54"]Saisko perusteluiden kera, sillä mielipide ilman perusteluja on tyhjää.
[/quote]
Parkour on lasten harrastus ja tyhmä semmonen. Hypitään jonkun typerien esineiden yli. Geokätköily noloa ja typerää. Metsässä etitään jotain typerää kätköä. Tyhmää ja noloa.
ap
Saisko perusteluiden kera, sillä mielipide ilman perusteluja on tyhjää.