Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä huutiksen jobbareista?

Vierailija
09.07.2009 |

Siis niistä, joilla on 60 uutta lastenvaatetta myynnissä eli ostettu todennäköisesti alennusmyynneistä. Onko lain mukaan oikein tällainen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viranomaiset ole puuttuneet tilanteeseen. Tiedän jobbarin, joka tekee todella hyvää tiliä toiminnallaan - veroja kun ei tarvitse maksaa.

Vierailija
2/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksessa on jäänyt kiinni verottajalle näitä trokareita jo vuosia sitten. Verottajan puolelta on seurattu näitä myyntejä pidemmänkin aikaa ja sitten on myyjälle tullut kotiin selvityspyyntö verottajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta jos epäilykset herää.

Vierailija
4/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksen keskustelupalstalla, kun joku myyjä ruikutti kauhuissaan kun oli saanut verottajalta tälläisen selvityspyynnön myynneistään. Ei ollut ollut sen keskusteluketjun mukaan ainoa. Ilmeisesti jokaisesta myydystä tuotteesta pitäisi olla esittää kuitit ja sisäänostohinnat, jos näitä ei ole, verottaja laskee arvion myyntivoitolle ja se ei ilmeisesti ole mitenkään alakanttiin laskettu. Kivat jälkimaksut sitten tulleet.

Vierailija
5/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin toisten trokaus harmittaa ryhdy siihen itsekkin! Itse olen trokareilta ostanut jotain, esim meandin vaatteita, mitä ne trokaavat ruotsista, eikä häirinnyt yhtään vaikka tiedän, että he ovat siitä itse maksaneet vähemmän!

Itsekkin olen hommaa harrastanut hoitovapaalla ollessani ja satasen pari sillä kuukaudessa tienannut. Ei se raha helpolla tule, mutta vähän ylimääräistä kumminkin... Tuskin kukaan päivätyötään jättää sen takia, että hommalla muka tienaisi hyvin.

Vierailija
7/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelen että heillä on pienet tulot.

Ja siksi toiseksi asun maalla ja alennusmyynteihin ja kaikkiin isompiin kauppakeskuksiin on matkaa, joten vaikka tiedän että trokaa, mitä siitä, saan kivat vaatteet kotiin asti. Maksaisi se lähteminen shoppailukierrokselle johonkin jotakin sekin mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme