Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri avautui

Vierailija
09.07.2009 |

Että on vihainen, kun en ole ottanut enemmän osaa heidän puolivuotiaan vauvansa elämään, enkä osoittanut riittävästi kiinnostusta vauvan asioita kohtaan. Ja samaan aikaan tietää, että kärsimme lapsettomuudesta. Miksi, voi miksi ihmiset ovat niin kovin itsekeskeisiä, ettei ymmärrä miksi heidän perheesensä neljännen (!)vauvan ihailu voi olla vaikeaa, jos itselle ei ole siunattu sitä ensimmäistäkään!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttumatta, jos kukaan ei välitä sen kummemmin ihastella ja ihmetellä sitä teille (toivottavasti) joku päivä suotavaa ihmettä.

Muutenkin mua ällöttää ja ärsyttää asenne, että perheen kolmas tai neljäs tai vaikka kymmenes lapsi olisi jotenkin vähempiarvoinen kuin se esikoinen. Kyllä ne on kaikki ihan omia ihmisiään, jokainen omanlaisensa persoona.

Mutta ap. vaan muistaa, että niin makaa kuin petaa.

Vierailija
2/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ihmiset loukkaantuvat siitä, jos joku toinen ei huomioi heidän lapsiaan. Katsos kun heidän oma kullanmurunsa on niin ainutlaatuinen.

Minun veljeni on tällainen. Kun hänen joku poikamieskaveri tuli kylään, eikä huomioinut vauvaa, niin veljeni totesi, ettei tarvitse enää toiste tulla...

Älä välitä, ap. Tuo ei ole sinun ongelmasi, vaan kaverisi oma ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina todennut, että lapsettoman tunteita ei ymmärrä eikä voi ymmärtää, jos itse ei ole kokenut samaa. Se aiheuttaa juuri noin yksinkertaisia ja vaativia kommentteja, kuin kakkoselta tuli. Sitä tuskaa ja pelkoa, elämän tietynlaista pysähtymistä ei voi sanoin kuvailla eikä mitenkään ymmärtää, jos ei ole samaa kokenut. Se on kuin kuolema, haudata kaikki ne lapset joita ei koskaan syntynyt. Ja näissä asioissa lapsiperheellisten on syytä olla tahdikkaita.

4/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole perinteisen lapsirakas.

Lienee selvää että kukaan ei ole pyytänyt minua p*rseenhedelmänsä kummiksikaan.

Olen silti joskus kysynyt jotain kersoihin liittyviä juttuja.

Ei ole koskaan ollut mitään hinkua ottaa sinappiruiskua edes syliin.

Silti minulla on poika ja toinen ipana tulossa...

Vierailija
5/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein erikseen vauvapalstalle tultaessa keksiä mahdollisimman rumia nimityksiä jälkeläisille. Tuntuuko paremmalta?

Onko lääkitys vinossa? Hanki kierukka, se helpottaa oloasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan