Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otatteko te joskus kuukausia ilman lyhennystä

Vierailija
09.07.2009 |

niin että maksatte vain korkoja - että on varaa "elääkin" ja tehdä jotain kivaa välillä? Itse olen sitä mieltä että on tärkeä kaikkien hyvinvoinnille myös nauttia ja matkustaa tms eikä ajatella (niin kuin äitini) että sen voi tehdä sit kun talo on maksettu. 20 vuoden päästäkö? yksi hailee mulle onko loppupäässä 8kk tai 11kk vähemmän tai enemmän kunhan on myös mukavaa elämää. 2v sitten tehtiin perheen kanssa thaimaanreissu (6henkeä) ja silloin oli 8kk ilman lyhennystä. Nyt talvella sama suunnitelma mutta maksetaan vain korkoja 5kk. Ja pidetään hauskaa...muita jotka elävät ja nauttivat näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on vähemmän lainaa ja rahaa jää lyhennysten jälkeen säästöön niin, että voi silti tehdä kaikkea kivaa.

Eli on mahdollista elää mukavasti ja lyhentää silti lainaa.

Vierailija
2/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok on ottaa peri kk, mutta ei noin pitkiä aikoja. Ihan sitäkin ajatellen, jos nyt työttömyystilanne jatkuu ja esim saan kenkää, kummankin vanhemman työpaikalla on yt-neuvotteluja ollut, sitten pitää ottaa niitä lyhennysvapaita kuukausia jossain vaiheessa.

Mutta me ei kituuteta vaan eletään ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan laskettu omat tulot ja menot niin, että voidaan nauttia elämästä lainalyhennyksen kanssakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi