Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko että meillä on hieman tiukkaa näillä tuloilla ja menoilla:

Vierailija
09.07.2009 |

Mies tienaa 1600 euroa kuukaudessa, minä jäin juuri hoitovapaalle. Auto meni rikki, siinä on kansiremontti edessä. Onneksi mies pääsee vielä moottoripyörällä töihin, ehditään kerätä rahaa auton remppaan. Ja lapsia on 3. Lainaa 150 000.

Kaksi vuotta sitten meidän brutto oli 5000 kuussa, nyt on säästöt syöty. Mitä tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennysvapaita kuukausia mäkin ehdottaisin lainalle.

Ei tosiaan ainakaan pikavippejä, on vaan syvemmässä suossa pian.

Vierailija
22/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ainoa mahdollisuus on kotona iltaisin tehty työ. Olen avoin kaikelle muulle (lailliselle) paitsi verkostomyynnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on jatkuvasti pulaa lehtien jakajista. Työ ei ole maailman mukavinta, mutta siitä tulee ok rahaa ja rahan arvostus kasvaa.

Toinen, mitä mä olen aina tehnyt rahapulassa, on vanhan tavaran myyminen huutiksessa.

Tienaa yllättävän kivasti. Paljon menee aikaa, mutta otetaan kuvan yhdessä mieheni kanssa kun lapsi nukkuu ja lapsen ollessa päikkäreillä teen ilmoitukset. Vien paketteja 2 krt vkossa postiin, teen tätä n 3 h päivässä.

Oma koti on jo kohta putsattu, appivanhemmat tulivat maanantaina kylään, toivat 3 jätesäkillistä ja ex-pomoni, jolle paljastui tämä kerran, nähtiin samaan aikaan postissa, kun mulla oli vaunut ja 15 pakettia, antaa myös myyntiin mulle joku kk vaatteita . Hänellä on rahaa enemmän kuin ikinä voi käyttää, mutta olemme tehneet diilit, saan kerran kuussa n 50 tuotetta ja saan puolet tuloista käteen. Kummatkin tyytyväisiä. Kuulemma heillä on tavaraa vuodeksi. Kohta lähdemme käymään vanhempieni mökillä ja sieltä tulee taatusti monta laatikollista / jätesäkillistä.

Huuto.net on ihan oikeesti ihan mielettömän hyvä juttu.

Vierailija
24/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pankista lyhennysvapaata edes muutama kuukausi!! nyt heti soitat sinne ja neuvottelet - kyllä niiden kanssa käsittääkseni pystyy sopimaan, ainakin tuttavani pystyneet.

Prätkän myynti olisi toinen, mutta ymmärrän ettei ihan niin yksinkertaista.

Meilläkin vähän sama kuin ap:llä, eli tulot bruttona OLLEET joku 6500-9000 ja nyt jään kotihoidontuelle, 4 lasta, lainaa joku 240 000.

Eli tulot putoaa n. puoleen. No, onneksi säästöjä on VIELÄ...

Vierailija
25/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sinä ehdit aamuisin hyvin jakaa lehtiä tai siivota.

Vierailija
26/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan ei käytä hyväkseen tätä mahdollisuutta vaan lainoja yritetään maksaa edelleen 10-15 aikavälillä joka pistää lapsiperheet ihan uuvuksiin. Jos jo käytätte tätä mahdollisuutta hyväksenne niin voisitte käyttää lyhennysvapaata vuotta ja maksaa vain korkoa. Tämä varmaan auttaisi eikä sinun tarvitsisi mennä iltaisin tai öisin jakamaan lehtiä.

Vierailija
27/27 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saapihan tuota lainaa sitten alkaa maksamaan ripeämminkin vaikka parin vuoden kuluttua vaikka nyt jakaisikin sen pidemmälle aikajaksolle.