Jippii! Ihan pian on syksy ja sitten minulle koittavat kissan ajat!
Käytän subjektiivista päivähoito-oikeuttani laittamalla kotihoidossa turhautuvat isommat lapsemme päivähoitoon! Voin leikkiä päivät yhden lapsen äitiä vauvan kanssa! Lapsetkin odottavat hoitoon pääsyä ja varmasti viihtyvät siellä. Ovat ylisosiaalisia 4 v ja 5 v, joten miksi eivät viihtyisi!
Kommentit (5)
esikoinen menee hoitoon ja minä jään kotiin vauvan kanssa.
Käytän subjektiivista päivähoito-oikeuttani laittamalla kotihoidossa turhautuvat isommat lapsemme päivähoitoon! Voin leikkiä päivät yhden lapsen äitiä vauvan kanssa! Lapsetkin odottavat hoitoon pääsyä ja varmasti viihtyvät siellä. Ovat ylisosiaalisia 4 v ja 5 v, joten miksi eivät viihtyisi!
Minäkin odotan syksyä, kun pääsen töihin lepäämään ja lapsi menee hoitoon ;).
3v poika on joka toinen viikko isällään.
Joutuu hänkin vihdoin ottamaan vastuuta...
saanut hoitaa isommat lapset tähän asti kotona, mutta liika sressi on pahasta, joten nyt on sopiva hetki levähtää.
Mennä vauvauintiin, muskariin, perhekerhoon tms vauvan kanssa. Meillä ei ole toimivaa tukiverkkoa, joten todellakin olen venynyt paljon näinä kotiäitivuosinani. Vauvan päiväuniaikaan voin hyvin siivota, tehdä pientä tarpeellista pintaremonttia, valmistella lasten vanhoja vaatteita myyntiin ja karsia ylimääräistä tavaraa pois asunnosta ym.
ap
Saan olla kotona kahden ihanan lapseni kanssa (5v ja 4v), lapsetkin nauttivat, mahtavaa!