Miten selviän tästä? Aborttiko?
Ollaan miehen kanssa yritetty toista lasta kohta 1,5v, mutta ei vaan kuulu.. Tuos keväällä tutustuin yhteen mieheen jonka kanssa on nyt sitten tapailtu ja pari kertaa oltu sängyssäkin.. tämä kierto oli tarkoitus pitää vauvataukoa miehen kanssa, mutta kuinkas kävikään positiivinen testi tuli tänään.
Rakastajan kanssa oltiin sängyssä samana päivänä kun menkat alkoi, tällöin mies ei lauennut sisään ja haettiin vielä jälkiehkäisypillerikin.. toisen kerran oltiin sängyssä 1,5 viikkoa tuosta, silloin oli kumi, mutta ennen kuin sitä laitettiin oltiin muutama työntö ilman.
Mun kierrot on aika pitkiä 33-35 ja ovulaatio todennäköisesti on ollut about viikko tuon viimeisimmän kerran jälkeen.. silloin oltin oman miehen kanssa useita kertoa mutta keskeytetyllä yhdynnällä.
Todennäköisesti vauva siis on mieheni. Miten ihmeessä selviän? Pidän vauvan enkä puhu miehelle mitään? kerron miehelle rehellisesti? teen abortin?
Asiallisia vastauksia kiitos.. aivan tarpeeksi morkkis muutenkin :(
Kommentit (28)
Miksi biologisuus nostetaan niin korkeaan asemaan? Tärkeintähän ovat ihmissuhteet! Ap on ollut luihu ja mennyt pillunkutinan perässä, mutta kertominen pilaa kolmen ihmisen elämän, abortti yhden ihmisen elämän.
Vaikka tämä puoliso saisikin jossain vaiheessa tietää, ettei kakkonen ole oma lapsi, tuskin hän lakkaisi rakastamasta lastaan. Vanhemmuus syntyy läsnäolosta, hoivasta ja rakkaudesta, ei siittiöistä. Minusta humaania on antaa lasta haluavalle lapsi ja lapselle isä, ja isosisarukselle ehjä perhe. Rypekööt Ap tuskissaan itsekseen, hän on stressinsä itselleen aiheuttanut.
pilalle? Toinen mies ehkä perustanut perheen jne. ja siinä vaiheessa ilmestyy lapsi tyhjästä.
oikeus omaan lapseensa? Kuka on sanonut, ettei tämä rakastaja haluaisi lasta tai ettei hänestä tulisi hyvä isä?
Maailmaan syntyy myös paljon rakastettuja ja rakkaudella kasvatettuja lapsia "vahingossa". Ei tarvitse olla pohjana perinteinen parisuhde ja tietoinen raskauden yritys, että voi rakastaa ja olla hyvä vanhempi syntyvälle lapselle!
Kyllä ap:n nyt vain on pakko selvittää, kuka isä on. Ja olla sitten rehellinen kaikille osapuolille ja kärsiä seuraukset (mahdollinen ero).
miehesi saa tietää asiasta? Häivyt viikoksi johonkin "aborttilomalle" ja valehtelet lähteväsi tyttöjen kanssa risteilylle? Kyllä se nyt niin on, että miehesti taitaa saada syrjähyppysi selville, ja parasta varmaan olisi, jos kertoisit siitä hänelle itse.
miehesi saa tietää asiasta? Häivyt viikoksi johonkin "aborttilomalle" ja valehtelet lähteväsi tyttöjen kanssa risteilylle? Kyllä se nyt niin on, että miehesti taitaa saada syrjähyppysi selville, ja parasta varmaan olisi, jos kertoisit siitä hänelle itse.
parin pillerin napsimista ja normaalia kivuliaampia kuukautisia tai vaihtoehtoisesti kuutta tuntia sairaalassa jonka jälkeen on kotona.
Miksi siinä pitäisi viikko jossain olla tai edes pari päivää???
Viikolle 7 pitää odottaa, vaikka raskaustestin olisi tehnyt viikolla 2.
Ja se on hyvin yksilöllistä, kuinka ne pillerit vaikuttavat. Saikkua määrätään yleensä toimenpidepäivän lisäksi pari päivää. Yksin ei myöskään pitäisi olla vuorokauteen toimenpiteen jälkeen. Kaksi ystävääni on tämän varhaisen keskeytyksen kokenut, ja molemmat ovat kyllä olleet niin kipeitä, ettei siinä miehelle mitkään kuukautis-selitykset olisi läpi menneet.
miten niin viikoks jonnekki aborttilomalle? eihän sitä tarvii kuin käydä sairaalassa ja olla siellä muutaman tunnin ajan jos abortti tehdään lääkkeellisesti. Tietty sitä vuotoa on sen jälkeen jonkun viikon mutta kaipa sitä vois seksiä vältellä sen aikaa. Ei kai kellään abortin tekeminen oo viikkoa kestänyt?
jos lapsi onkin sitten eri isän niin vääryyttä oon tehty kaikille osapuoleille.