Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän monet passaa

Vierailija
08.07.2009 |

lapsensa piloille? Lapsi/nuori, joka ei osaa kotitöitä ei ehkä kestä harmaata arkea isona ja sortuu helpommin huumeisiin. Parisuhdekin voi kestää parempana tai pitempään, jos osaa jonkunkaan verran huushollata - oli sitten mies tai nainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoita että olisi hyvä jättää opettamatta niitä lapsille

mutta kyllä niitä vanhempanakin oppii tekemään

mun mies ei osannut tehdä mitään ruokaa kun mentiin yhteen mutta nykyään se on oikein hyvä kokki

Vierailija
2/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi ja appi ihmettelee, kun lapset tekevät voileipänsä itse (5 ja 7v). Vertailukohtana mummolassa vieraillut lasten serkkupoika 12vee, joka Ei Osannut Tehdä Voileipää Itse. Kun äitee oli aina tehnyt. Hooh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä noista miehistä sentään 99% ole huumeiden käyttäjiä vaikka useimmilla on kotityöt hakusessa.

Tiedän perheen, jossa äiti kuori pojilleen perunat kunnes pojat menivät armeijaan. Molemmat ovat arvostetussa asemassa alallaan ja toinen löytyy aina myös verotiedossa 100 suurimman veronmaksajan joukosta omassa kotikaupungissaan (yksi suomen suurimmista kaupungeista)

Vierailija
4/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun poika oli 18-vuotias äiti laittoi ruoka-annoksen valmiiksi mikroon ja pojan piti laittaa vain mikro päälle ;)

Silti nyt 30-vuotiaana on ihan täyspäinen kunnollinen mies, sitä paitsi ainoa, joka perheessä laittaa ruokaa ja siivoaa. Et ei se aina niin suoraviivaista ole.

Vierailija
5/5 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa voidella voilepänsä itse. Aika hurjan näköisiä niistä tulee, mutta tyttö on tyytyväinen kun voi tehdä isojen juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän