Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Annatteko kakin molskahdella vapaasti pönttöön vai jarrutatteko molskahdusta?

Vierailija
08.07.2009 |

Esimerkiksi tiputtamalla paperia pönttöön?

jos olen yksin kotona, niin en laita paperia, mutta jos tiedän kovia molskahduspapanoita olevan tulossa, niin laitan paperia. Jos siis mies kotona.

Mutta äsken oli ihanaa vapaasti antaa putolla ja kyllähän plumpsahteli!

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niitä samoja, jotka sitten paheksutte autolla ajoa ja lentämistä ja saarnaatte jätteiden lajittelusta?

Oletteko koskaan laskeneet, kuinka paljon luonnonvaroja tuhlaavat käsittämättömät vessatapanne? Te teette tuota PÄIVITTÄIN!

Vierailija
62/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niitä samoja, jotka sitten paheksutte autolla ajoa ja lentämistä ja saarnaatte jätteiden lajittelusta? Oletteko koskaan laskeneet, kuinka paljon luonnonvaroja tuhlaavat käsittämättömät vessatapanne? Te teette tuota PÄIVITTÄIN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsinyt kiusata itseäni laskemalla tuollaista. Sitä paitsi en matkusta koskaan ja asun tosi pienessä kämpässä. Pidätän itselläni oikeuden sulloa paperia pönttöön ja tehdä tuplahuuhtelun.

Vierailija
64/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen saanut siitä syyt niskoilleni, kun mulla ei riitä arkki per pyyhkäisy. Mutta syy taitaakin olla vieraissa, jotka vuoraa pöntön vessassa käydessä! Ei hitto mitä tuhlausta. Ja jos meidän vesilasku on samaisten vieraiden vuoksi jumalattoman iso, niin en kyllä kohta päästä vieraita vessaan meillä ollenkaan!

Vierailija
65/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisessa vessassa, sillä en halua sitä vesiloiskausta pepulle. Kotona taas ei niin väliä.

Vierailija
66/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua, että paskavesi roiskuu perseeseen asti.

Vierailija
67/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua, että paskavesi roiskuu perseeseen asti.

Vierailija
68/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisessa vessassa, sillä en halua sitä vesiloiskausta pepulle. Kotona taas ei niin väliä.

peppuni fiini iho saa näppylöitä persposkille loiskuvasta vedestä. Inhoan sitä tunnetta niin joten laitan aina pari paperia kellumaan veden pinnalle koppaamaan kakkaa.

Vierailija
69/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse otan paperia käteen ja otan paskat vastaan siihen ja sitten lasken varovasti tuotokset pönttöön.

ei tarvi hävetä julkisilla paikoilla molskahtelua.

Vierailija
70/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, että pakaroille loiskahtaa pönttövettä :P

Vierailija
71/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä että vettä loiskahtaa. Huussissa en laita.

En siis ole huomaavainen paskoja vaan käytännöllinen.

Vierailija
72/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieti elämääsi. Kannattaisiko hankkia vaikka joku harrastus?

:D

Vierailija
73/96 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin kakka ja kakkaaminen kiinnostaa lasta yli kaiken? Muistaako joku? Anaalivaihe vai miksikä sitä sanotaan?

Vierailija
74/96 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa aina veden valumaan peittääkseen äänet. Itse annan soida ihan vapaasti, pöristä päristä ja plumsahdella

kun vesi alkaa valumaan niin tietää mitä vessassa on tapahtumassa.

Vierailija
75/96 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiskahti juuri niinkuin halkoa olisi heitetty järveen ja pylly säilyi kuivana.

Vierailija
76/96 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan minäpä en käy paskalla ollenkaan kun mies on kotona=D onneksi se käy joka päivä jossain,töitten jälkeen ja viikonloppuisinkin.

Vierailija
77/96 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ainakin antaa loiskua. Asumme vanhassa kerrostalossa ja kaikki pieremiset ja molskahdukset kuuluu todella selvästi.

Vierailija
78/96 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 08:25"]

Naapuri ainakin antaa loiskua. Asumme vanhassa kerrostalossa ja kaikki pieremiset ja molskahdukset kuuluu todella selvästi.

[/quote]

Olen varmaan naapurisi. Töissäkin kakkailen aika estottomasti koska meidän kerroksessa naisten vessaa ei käytä juuri kukaan muu kuin minä. Julkisilla paikoilla olen jo kauan soveltanut käsikakkaa. Asun yksin vanhassa kerrostalossa ja kotona tosiaan annan vain mennä vaikka tiedän että naapuri varmaan kuulee kaiken. Kai sitä omassa yksiössään saa rauhassa suorittaa.

Terveisiä Helsingin kantakaupungista!

Vierailija
79/96 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan molskua täysillä. Tosin jos todella iso pökäle on tippumassa niin kohotan ahteriani juuri sillä hetkellä kun irtautuu niin ei saa vesiroiskeita pyrstöön.

Vierailija
80/96 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakin aluksi ihan normaalisti mutta juuri kun pökäle on osumassa veteen hidastan sitä niin paljon että se sujahtaa naisellisesti veteen kuin uimahyppääjä konsanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan