Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Annatteko kakin molskahdella vapaasti pönttöön vai jarrutatteko molskahdusta?

Vierailija
08.07.2009 |

Esimerkiksi tiputtamalla paperia pönttöön?

jos olen yksin kotona, niin en laita paperia, mutta jos tiedän kovia molskahduspapanoita olevan tulossa, niin laitan paperia. Jos siis mies kotona.

Mutta äsken oli ihanaa vapaasti antaa putolla ja kyllähän plumpsahteli!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina pari paperisiivua pohjille ennen istuntoa. En kylläkään sen vuoksi, että kuuluisi ääniä, vaan inhoan paskaraitoja pytyssä ja niitä ei tule, kun on paperi alla.

Vierailija
42/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilmeisesti tosi estoinen ja kieroutunut, mutta en halua mieheni kuulevan kakkaamisesta aiheutuvia ääniä. En myöskään ole koskaan (tietääkseni?) pieraissut mieheni kuullen. Niinpä pistän vesihanan kohisemaan käydessäni vessassa, laitan pönttöön paperia tms. En myöskään halua mieheni tietävän menkoistani, nekin yritän aina "piilottaa".

En sentään pelkää mieheni jättävän minua jos joskus jotain kuuluukin tai näkyykin :D Mutta en vaan tykkää ajatuksesta. Kaikissa kolmessa synnytyksessä mies on kuitenkin ollut mukana, se ei tuntunut yhtään nololta. Kaikista huvittavinta on se, että mieheni on terveyskeskuslääkäri ja näkee päivittäin vaikka mitä ihmiskehon toimintoihin liittyviä juttuja.. eli pitää niitä itse varmasti täysin luonnollsina.

Vika on siis yksinomaan mun pääkopan sisällä ja koskee nimenomaan miestäni, lasten kuullen piereskelen ja kakkailen kyllä ihan surutta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistelut jo hyvissä ajoin eli vuoraan pöntön,laitan veden valumaan ja suihkutan laventelin tuoksua vessaan.

Operaation toinen vaihe on miehen harhauttaminen pois vessan lähettyviltä.Yleensä huudan että "Herranen aika!Naapurin talo on tulessa tule äkkiä kattomaan!Kun ukko juoksee ulos kattomaan tilannetta niin sillä välin juoksen vessaan ja sujautan kakan pönttöön. Toimii!!!:)

Vierailija
44/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oon julkisissa vessoissa niin silloin kyllä laitan paperia alle. Silloin ei kehtaa antaa tulla, lisäksi suihkautan jotain hajuvettä perään. :) Mutta mieheni kuullen en kyllä häpeä polskautella pökylöitä pönttöön!! EN jaksaisi elää niin, että pitäisi hävetä jotain niinkin luonnollista asiaa tärkeimmälle ihmiselle.

Vierailija
45/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sitten jälkiharhautukset eli miten estät ukon menon vessaan heti sun jälkeen. Ettei vaan haista sitä laventelintuoksua ja arvaa, että peittelet kakan hajua

Vierailija
46/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoraan pöntön aina, oli iso tai pieni hätä, tai vaikka olisin yksin. En halua lorotella pissojakaan suoraan pönttön, en tiedä mikä siinä inhottaa:)

Miehen aikana en pelkää vessaääniä, kylässä tai jos meillä on vieraita on laitettava hana päälle tai jööti ei suostu tuleen. Julkisissa vessoissa pitää olla koppi josta löytyy hana että saa paskarauhan.

Vierailija
47/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tosi moneen lähtöön.

Itse en jaksa vaivata päätäni sillä haittaako ääneni jotakuta vai eivät. Ihan julkisesti en toki viitsi piereskellä, mutta kotona kyllä. Samaten en aina välitä laittaa kotona ovea kiinni kun käyn vessassa ellei ketään ole ihan vessan oven takana - lukkoon en laita kuin silloin kun on vieraita.

Mieheni vierastaa näitä minun "brutaaleja" tapojani, hän laittaa aina vessan oven lukkoon ja menee kauimmaiseen vessaan etteivät äänet kuuluisi.

Toisesta ääripäästä muistan yhden työkaverin, joka lapissa työmatkalla ihan vapautuneesti meni pöntölle kakalle kun toiset laittoi hiuksiaan ja pesi hampaitaan lavuaarin edessä tai kävi saunassa (mökkimajoitus). Eikä kukaan hämääntynyt tai poistunut paikalta, vaan kaikki pitivät tilannetta ihan luonnollisena.

Vierailija
48/96 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen sitten pöntön huolella jälkikäteen.

Vierailija
49/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sallin pökäleelleni "vapaan pudotuksen" ja pidän peräpukamiani voitonmerkkeinä siitä kuinka isoja kakkoja olen päästänyt maailmaan.

Vierailija
50/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan paperia pöntön pohjalle ja istun sen verran reunalla, että lörähtää (yllensä ripulilla vatsani..) siihen luiskaan. Ulostamisen jälkeen vielä pesen pöntön harjalla.

Vierailija
51/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona, anna vapaasti molskahtaa, jos yleisessä vessassa, jossa useita koppeja vierekkäin, niin laitan paperia pönttöön alustaksi.

Vierailija
52/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotakin hyödyllistä. Itse olen lomalla ja näin tämän viestin.

Vierailija
53/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte siis vesihanat päälle ja paperia pönttöön!?! Miettikää nyt vähän, miten tuhlaatte ja saastutatte noilla naurettavilla pelleilyillä TÄYSIN TURHAAN. Hankkikaa itseluottamusta, niin ei tartte laskea vettä hukkaan ja haaskata paperia. Suututtaa tuollainen!

Vierailija
54/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minulle niin intiimi toimi (vaikka luultavasti prisessa Victoriakin ainakin joskus kakkii) etten ilkeä tehdä siitä numeroa ja antaa pökäleen tai ryöpsyn rojahtaa pönttöön niin, että koko kaakeloitu vessa kumisee. Senpä vuoksi tuhlaan niin kotona kuin muuallakin paperia pöntön vuoraukseen. Saatanpa kakin juuri pudotessa samaan aikaan vetään vessankin. Sitten pyyhin takalistoni ja vedän vessan vielä toistamiseen. Olen estoinen ulostaja, tiedän sen.

Vierailija
55/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voisin kyllä kylässä alkaa kokeilemaan tuota vessapaperia pöntön pohjalle. Tuo on nimittäin mulle uus asia! =)

Vierailija
56/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen pöntön laitoihin, toki joutuu sit harjaamaan jarrujäljet pois. Mut pissa en koskaan vapaasti lörötä jos joku kuulemassa vaan hiljalleen sihuutan.

Vierailija
57/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että Suomessa on selvästi markkinarako japanilaisille vessoille.

Japanissa kyllästyttiin veden haaskaukseen kun ihmiset lorotti vessassa asioidessaan vettä ettei kuulu ääniä. Siellä on seinässä nappi jota painamalla saa vessanhuuhteluäänen. Koska Suomessa..

Vierailija
58/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

systeemin, jossa ulosteen juuri tipahtaessa pönttöön suihkahtaa pöntöstä vesisuihku persuuksiin huuhdellen samalla takapuolen ja peittäen tippumisäänen. Sitten toinen voimakkaampi huuhtelu napista painaen.

t. se estoinen, joka ketjussa aiemmin kertoin huuhtelevansa kaksi kertaa

Vierailija
59/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönttöön ennen paskomista pehmentämään laskua. Jos olen kotona kotiväen kesken annan tulla vapaalla pudotuksella loiskeista välittämättä.

Vierailija
60/96 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperiversioon.

Pian täällä on tuhatmäärin lukijoita ja ihmisiä kertomassa huussitavoistaan.

Hyvä ap piristit päivääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän