Miksihän niin monet tytöt on päästä varpaisiin vaaleanpunaisia?
Ja lisäksi kimalletta ja sydämiä ja ällönmakeita tekstejä.
Näyttävät ihan marsipaaneilta ja vaaleanpunaista joukkoa katsoessa tulee olo kuin olisi syönyt liikaa karkkia ja kermaleivoksia.
Yök.
Kommentit (47)
mutta jos olisi, voi olla, että vaaleanpunaista löytyisi aika paljon.
Ei siksi, että erityisesti pitäisin vaaleanpunaisesta vaan ensinnäkin siksi, että olen aika laiska vaatteiden etsijä. Hankin sitä mitä helposti läheltä löytyy ja lähellä olevien kauppojen "tyttöhyllyt" ovat vaaleanpunaista täynnä. (Todennäköisesti ostaisin myös "poikavaatteita", kun vaaleanpunainen alkaisi särkeä silmää liikaa.)
Lisäksi vauvalle huomattava osa vaatteista on tullut lahjana, ja jos poikamme olisi tyttö, olisivat sukulaiset todennäköisesti hankkineet ison kasan vaaleanpunaista. En viitsisi jättää käyttämättäkään.
Kolmannekseen saman väriset vaatteet ovat pyykin pesun kannalta käytännöllisiä:D
Ainakaan vaivatta.
Ja se syy miksi kaupat on niin täynnä vaaleanpunaista ja glitteriä on se, että niitä ostetaan niin paljon.
pinkki ja vaaleanpunainen. Itse tykkää niistä väreistä ja äitikin tykkää. Sitä paitsi mulla on 3 poikaa, 1 tyttö ja poikien vaatteet on yleensä mahdottoman rumia. Jos joskus löytyy joku järkevän näköinen vaate pojille, se ostetaan, maksoi mitä maksoi.
Molemmilla oli vauvana ja muuten pienempänä joitakin vaaleanpunaisia vaatteita, lähinnä lahjaksi saatuja.
Nyt 8-vee rakastaa vihreää ja turkoosia, käyttää mielellään farkkuja, harvoin hametta tai mekkoa. Hänellä ei ole koskaan ollut paljoa vaaleanpunaisia vaatteita.
5-vee on oikea prinsessojen prinsessa. Kulkee mekoissa ja hameissa ja RAKASTAA vaaleanpunaista ja pinkkiä. Vielä jokin aika sitten edes hame ei käynyt kun se ei pyöri ihanasti kun tanssii:D Hänelle on aivan turha ostaa muun värisiä vaatteita, ne jäävät käyttämättöminä kaappiin. Olen kyllä yrittänyt, mutta luovutin ja nyt meiltä löytyy hurjasti 110-116 senttisiä vaatteita punaisen eri sävyissä:)
Vaaleanpunainen on sen vastaus aina jos erehdyn kysymään että minkä värinen olisi kiva. Toisaalta jos en kysy (mikä on houkuttelevaa, koska haluaisin että vaatteista ainakin osa olisi pikkuveljen perittävissä) niin ei se varsinaisesti valita siitä ettei ole pinkkiä.
Kun kysyin minkä värisen huoneen tyttö haluaisi, se tietysti vastasi että vaaleanpunaisen. Mutta kun sitten kysyin että mitä jos se olisikin sellainen että jokainen seinä olisi erivärinen, se innostui siitäkin ideasta.
Itse kyllä pidän vaaleanpunaisesta väristä, ei siinä mitään. Mutta liika on liikaa.
vaaleanpunaista, koska kaikki kummit ja mummot ostaa sen värisiä vaatteita. Enimmäksenn tytöllä on punaisia ja vaalean sävyisiä. esim. beigee ja keltaista.
Meilla on 5vuotias "tosiprinsessa".
Joa ja kun tytto saa itse paattaa vaatteistaan han varmasti valitsee vaaleanpunaiset vaatteet paasta varpaisiin ja tietenkin ne pinnit, korit ja kimalteet.
Joskus annan toki tyttareni paattaa itse mita laittaa paalle ja sitten lahdetaan ulos taydessa prinsessa varustelussa.
Tama ei tarkoita suinkaan sita etta muun varisia vaatteita ei olisi ja joskus aiti/isa sanoo etta paalle laitetaan esim. farkut ja joku muu paita.
En itsekaan ole taman prinsessahorhellyksen ystava, mutta sita iloa en tyttareltani pois ota ettei han joskus saisi pukeutua mielensa mukaan.
En ole ymmartanytkaan etta joitakin tama asia oikein inhottaa - kaikkea sita oppii.... :-)