Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

röökin poltto

Vierailija
08.07.2009 |

onko ketään kuka ois onnistunu pitää röökin polton ns."juhlapolttona"? mä haaveilen niin et pääsen polttaa yhden ihan vain silloin tällöin... mut kannattaakohan se nyt sit ollenkaan ku on kerran pystyny jo vuoden olee ilman

Kommentit (3)

1/3 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee tupakkia vain erikoisiltoina.

Itse en tietenkään ole polttanut raskausaikana, mutta mies polttaa n. 2-4 syöpäkäärylettä/kk.

Vierailija
2/3 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän poltti melkein 20 vuotta ja lopetti 4 vuotta sitten mun kaveriksi, kun olin raskaana. Sanoi sitä, että ei pysty kokonaan luopumaan siitä ihanasta nautinnosta vaan aikoo polttaa erikoistilanteissa edelleen. En uskonut tuohon, mutta niinpä on 4 vuotta mennyt hienosti niin. Polttaa yleensä viikonloppuisin 1-3 illassa, jos ottaa oluen tai pari. Muuten ei koskaan ja on uskomatonta, että pystyy pitämään tuon tuolla tasolla. Itse raskauden jälkeen yritin samaa ja sorruin tupakoimaan jatkuvasti. En vaan pysty viihdepolttamiseen ja lopetin kokonaan, kun olin taas mennyt kärvistelemään itseäni 6kk. En vaan voi poltella joskus juhliessa vaan se on/off.

Varmaan niillä on helpompaa, jotka ei ole koskaan olleet sillä tavoin koukussa kuin vakitupakoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi