Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kommentointi raskaana olevalle-oudoimmat pinoon

Vierailija
10.04.2009 |

Itsellä ehkä oudointa, kun olin 30 viikkoa raskaana, niin eräs tuntematon nainen kuiskasi eräässä tilaisuudessa minulle, että oletko lihava vai odotatko lasta. Olin vähän aikaa että täh, kun en nyt kuitenkaan ole kamalan lihava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntematon nainen sanoi minulle olevansa kaksosten mummo. Kaksosten äiti seisoi vieressämme. Mummo sanoi :"en toivoisi kaksosia pahimmalle vihamiehellenikään".

Kerroin tuttavalle, joka on lto, että odotan kaksosia. Hän kauhisteli kovaan ääneen miten kamalaa on saada kaksoset. Ohitsemme pyöräili nainen lapsi lastenisuimesssa. Hän osoitti naista ja lasta ja sanoi, että sä et sitten voi koskaan edes ajaa noin pyörällä minnekään kun on kaksi lasta.

Vierailija
2/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi yksi putkiaivomies töissä kun olin rv34. Oli se vatsa kuitenkin aika iso vaikka painoa oli tullut vain 7kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa minulle sanottiin, että jään varmaan ihan pian äitiyslomalle. Äitiyslomani alkoi oikeasti vasta elokuussa ja la oli syyskuussa.

Tottakai vatsani oli suuri kun odotin kaksosia, mutta odotin esikoisiani enkä tajunnut, että se on todella niin suuri.

Tosi aikaisin myös kysyttiin, että potkiiko vaikka viikkoja oli vielä aika vähän enkä tosiaankaan tuntenut vielä mitään.

Vierailija
4/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko IHAN VARMA etten odota kaksosia. Joo, oli se maha iso ja kokoa oli pojalla joka viikko sitten syntyi, mutta normaalipainossa koko ajan mentiin.

Vierailija
5/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 30+ oli silloin mulla ja joku mies kadulla tuli multa ton kysymään... Joo, no en antanut pillua.

Vierailija
6/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin jo tosi jättimäinen. Istuin hotellin alulassa ja joku ukko tuli juttelemaan. Hetken päästä kysyi:"Ootko sä muuten raskaana?" Seuraava kysymys oli: "Joko oot käyny siinä magneettikuvauksessa?" :)

Vierailija
7/7 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska inhosin pomoani ja olin muutenkin vähän herkässä tilassa kai purskahdin itkuun siinä toimistossa. No se vitutti muutenkin että piti mennä sen ämmän edessä itkemään, mutta sitten se vielä sanoi niin muka-myötätuntoisesti, että oliko se vahinko? Olisi pitänyt läimäyttää sitä jollain esineellä just siinä paikassa, vieläkin ärsyttää sen mairea ilme.