Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeät appivanhemmat!!!

Vierailija
08.07.2009 |

Tein juhannuksen aikoihin positiivisen raskaustestin. Meillä ennestään yksi 2v. poika. Onnellisina sitten riensimme kertomaan appivanhemmille uudesta tulokkaasta niin voitteko kuvitella, eivät sanoneet mitään, eivät onnitelleet eivätkä kysyneet milloin laskettuaika. En voi käsittää!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni siskoa.

ap

Vierailija
22/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantumisen arvoinen asia! törkeetä jo omaa poikaansa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin on paikallaan aina onnitella tuollaisen uutisen jälkeen, vaikkei riemusta kattoon pomppisikaan. Älä kuitenkaan vielä vaivu epätoivoon! Minunkin anoppini onnitteli aika vaivaantuneen kuuloisesti kun kuuli raskaudestani, mutta on silti ollut tosi hyvä ja innokas mummo! Taisi vain olla pieni ensijärkytys, joka meni onneksi ohi.

Vierailija
24/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kysyi kun kolmatta odotimme ja sen mukaan on sitten saanut lasta tavata... Ei ole hänen asiansa onko vahinko vai ei.

Vierailija
25/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ainoa..valitettavasti.Meillä kävi tismalleen juuri samalla tavalla!Onnea muuten uudesta tulokkaasta...!

Vierailija
26/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhukset ajattelevat itseään, että eivät jaksa mekkalaa vieraillessaan ja yksi lapsi on niin kiva, kun perhe-elämä pysyy rauhallisena.

Oma äitini sanoi, ettei meille tule jos tehdään kolmas lapsi. Ei muista sanoneensa, mutta itseään selkeästi ajatteli, ettei jaksa lasten ääniä vieraillessaan.

Vierailija
27/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T viikolla 10 keskenmenon saanut....itse en julistas kun viikolla 14....tai myöhemmin....

Vierailija
28/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km vk 9

Vierailija
29/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautua tyynesti ilmoituksesta raskauteeni. Miksi kenenkään pitäisi riemastua siitä? Ja sitä paitsi raskaus on niin täynnä riskejä, että saisin vain turhia pultteja, jos vieressä joku läähättäisi mummouden onnea. Tosi kummallinen odotuskynnys sullakin ap

Vierailija
30/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kannattaisi odottaa että ne 12 kriittistä viikkoa on täynnä? Km vk 9

KM vk 14

Vierailija
31/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä tulee hehkuttamiseen.. miksi pitäisi jarrutella jos tuntuu että haluaa hehkuttaa onnea. Jokainen tavallaan, onnea ap:lle!

Vierailija
32/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät olleet innoissaan kun käly 22v oli toista kertaa raskaana, appivanhemmat ovat hoitaneet paljon nuoren parin esikoista ja luulempa että ovat olleet väsyneitä siitä mutta eivät ole kehdanneet sanoa eikään. Minä aika paljon vanhempana miniänä olen ollut ihmeissäni siitä että isovanhemmilla on hoidatettu lasta niin paljon.

Vierailija
33/54 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sanoneet mitään... ja eipähän mitään kuulunut kun sain hänet.. joululahja ja kun soitin ja "pakotin" synttäreille, sai vaavi lahjan... mut muuten ei mitään kuin pari puhelin soittoa...et kiva.

Vierailija
34/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieleen mun serkku ja vaimonsa!

Ei varmasti tätini hirveästi ilahtuisi tuollaisesta uutisesta, koska nyt jo eka lapsi enemmän hoidossa isovanhemmillaan kuin omilla vanhemmilla. Lisäksi vanhemmilla muitakin "kohtuuttomia" taloudellisia yms. vaatimuksia.

Ja on yrittänyt nätisti sanoa, mutta miniä aikamoinen "tahtonainen", eivätkä halua välejä katkaista, kun kuitenkin pitävät tosi paljon pojan pojastaan:(

Vierailija
35/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiat selviävät. Paljon onnea sinulle! Lapsillanne tulee olemaan oikein sopiva ikäero : )

Vierailija
36/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkään, että olisimme rasittaneet heitä liikaa lastenhoidolla. Enkä minä rupee aikuiselta ihmiseltä kerjäämään, että mikä on ja hyväksyntää lapselleni.

ap

Vierailija
37/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa tiettyjä käytöstapoja ja raskaudesta onnittelu kuuluu niihin. Onnittelu ei suinkaan ole lässytystä.

Se, että sä oot tiineenä ei suinkaan ole maailman suurin asia kenellekään muulle.

En minäkään koskaan kommentoi kenekään raskausuutisia sen kummemmin. Normaali asia mitä tapahtuu jatkuvalla syötöllä. En myöskään odottanut koskaan mitään lässytyksiä keneltäkään kun itse olin raskaana.

Vierailija
38/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

appivanhempien meidän vauvaa tulla kattoo syntymän jälkeen.

Vierailija
39/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan turhaa alkaa täällä toiselle paasaamaan, koska olis pitänyt vauvasta kertoa, tms. SE ON JOKAISEN OMA ASIA, ja jos haluaa kertoa heti, mitä väärää siinä on? Itse anoppina olisin otettu siitä, että minulle kerrotaan aikaisin. :)

Ja juu, törkeää käytöstä, siis tottakai onnitellaan ja ollaan iloisia toisen puolesta, en voi ymmärtää appivanhempiesi käyttäytymistä tuossa tilanteessa...

Onnea vauvasta!:)

Vierailija
40/54 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini - joka muuten on minulle kuin oma äiti - ei osannut onnitella meitä, kun ilmoitimme esikoisen tulosta. Hän oli osannut odottaakin ilmoitusta, mutta silti meni niin sekaisin "järkytyksestä", että takelteli vain ihmeissään sanaa mummo. Myöhemmin kyllä onnitteli moneen kertaan, oli innosta soikeana :)

Samainen anoppi sai tietää kakkosen tulosta ikään kuin vahingossa. Tulimme juuri alkuraskauden ultrasta mieheni kanssa, kun anoppi köpötteli omia sairausasioitaan hoitamasta viereisestä ulko-ovesta. No eipä siinä kamalasti ollut enää mahdollista salailla, kun ei kai siellä ä-polilla muutoin hirveästi käydä :)

Silloin anoppi sanoi suoraan, ettei onnittele, ei vielä. Hän kun pelkää aivan hirvittävästi keskenmenoa ja tahtoo siksi nähdä, että kaikki lähtee hyvin käyntiin. Saimme onnittelut sitten rv 14 tai siinä tienoilla.

Muutoinkin on minusta hassua hehkuttaa raskauttaan ihan heti. Ihan vain, koska raskaus ei näy vielä pitkään aikaan - toisten on siis hankala elää mukana. Kun vatsa alkaa näkyä ja laskettuaika on jo käsitettävän ajan päässä, muutkin kykenevät paremmin käsittämään tulevan lapsen.

Mutta toki - hyviin käytöstapoihin kuuluu onnitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän