Oletko koskaan muuttanut muuten vaan?
Oletko koskaan muuttanut muuten vaan esim. 2 km päähän suht samanlaiseen asuntoon ilman että muuttoon on liittynyt sen suurempaa syytä? Korkeintaan maisema ikkunasta alkanut kyllästyttämään.
Kommentit (14)
Periaatteessa joo, mutta on siihen muuttoon aina ollut jonkunlainen syy, kuten kivempi asunto, sijainti tai naapuri.
Olen, koska olen voinut muuttaa milloin ja minne haluan.
En. Muuttoon pitää aina olla jokin painava syy. En huvikseni ala muuttamaan, vaihtaman osoitetta, sähköja, pakkaamaan ja purkamaan, jne. Kuka nyt vapaaehtoisesti haluaisi moiseen hullunmyllyyn?
Vierailija kirjoitti:
En. Muuttoon pitää aina olla jokin painava syy. En huvikseni ala muuttamaan, vaihtaman osoitetta, sähköja, pakkaamaan ja purkamaan, jne. Kuka nyt vapaaehtoisesti haluaisi moiseen hullunmyllyyn?
Minä. Muuttaminen on hauskaa.
Minä irtisanoin asuntoni muuten vaan. Kyllästyin vuokraa maksamaan ja laitoin osoitteen poste restanteen, eli lojuin äitini luona. Kunnes sitten panin asuntohakemuksen menemään. Sain niin uuden kämpän että se on valmis vasta tämän kuun lopussa. Takuuvuokran olen jo maksanut. Olen jo ostanut kaikenlaista sälää uuteen kämppääni. Entinen kämppäni oli epämiellyttävä ja ylikallis murju. Yksityinen, ahne vuokranantaja oli nostanut vuokraa muuttoni jälkeen. Nyt pääsen valtion rahoittamaan kämppään.
Vierailija kirjoitti:
Minä irtisanoin asuntoni muuten vaan. Kyllästyin vuokraa maksamaan ja laitoin osoitteen poste restanteen, eli lojuin äitini luona. Kunnes sitten panin asuntohakemuksen menemään. Sain niin uuden kämpän että se on valmis vasta tämän kuun lopussa. Takuuvuokran olen jo maksanut. Olen jo ostanut kaikenlaista sälää uuteen kämppääni. Entinen kämppäni oli epämiellyttävä ja ylikallis murju. Yksityinen, ahne vuokranantaja oli nostanut vuokraa muuttoni jälkeen. Nyt pääsen valtion rahoittamaan kämppään.
Kun entinen kämppäsi oli kallis ja epämiellyttävä, oli kai ihan luonnollista, että muutit pois?
Olen. En ole ikinä viihtynyt kauan yhdessä paikassa. Kyllästyn helposti samoihin maisemiin.
Yleensä on ollut joku syy.