Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex haluaa keskustella...

Vierailija
08.07.2009 |

Uusi suhteensa päättyi ja nyt kyselee minulta mikä hänessä on vikana. Erostamme reilu vuosi ja yhteisiä vuosia vietimme 12. Miten voisin suhtautua ja mitä hälle sanoa. Vertaa kuulemma kaikkia uusia minuun!!! Kannattaako alkaa ex:n sielunhoitajaksi? Kuuntelijaksi? Ymmärtäjäksi? Yhteisiä lapsia 2 ja heidän takiaan toivoisin, että iskä olis läsnä ja kunnossa. Itse olen yksin edelleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä juttu saada itsensä irti entisestä parisuhteesta ja vapautua uuteen elämään. Ei hassumpaa!!

Vierailija
2/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ei vielä olla erottu virallisesti. Mies tuntuu haluavan minusta kuuntelijan, ymmärtäjän, ystävän..seksi ja muu hellyys jää uudelle naiselle. Mielenkiinnolla odotan kauanko suhde kestää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa rehellisesti kysymyksiin, mutta tee selväksi että sinua ei vanha suola janota.

Se kai lienee reiluin tapa. Ja onhan sinulla pitkä kokemus miehestä.

Vierailija
4/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on perusluonteeltaan kovin itsekäs. Tekisi mieli käskeä psykologin juttusille. Empatiakyvytön jonka vuoksi mielenterveyteni järkkyi. Kohteli minua kuin vanhaa saapasta aina välillä... Sanonko nyt suoraan, että olet vaan niin itsekäs ettei sun kanssa kukaan viihdy, minä olin kai poikkeus.

Vierailija
5/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten et ala enää miksikään ilmaiseksi lohduttelijaksi ja kuuntelijaksi! En uhraisi enää aikaa moiseen.

kun mies on perusluonteeltaan kovin itsekäs. Tekisi mieli käskeä psykologin juttusille. Empatiakyvytön jonka vuoksi mielenterveyteni järkkyi. Kohteli minua kuin vanhaa saapasta aina välillä... Sanonko nyt suoraan, että olet vaan niin itsekäs ettei sun kanssa kukaan viihdy, minä olin kai poikkeus.

Vierailija
6/6 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta ja eronneet, etkä ole missään vaiheessa kertonut miehelle että hän on itsekäs ja empatiakyvytön?? Oma mieheni on ihan samanlainen paskiainen miltä sun exäskin kuulostaa, mutta olen sen kyllä miehelle monta kertaa sanonut ja kertonut miten oma mielenterveys menee sen rinnalla. Mutta sä et missään vaiheessa yhdessäolonne aikana saanut suutasi auki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi