Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä tuli isä

Vierailija
07.07.2009 |

Eipä siinä mitään, elämä jatkunut molemmilla meillä. Mut aikoinaan exäni painosti/pakotti mut tekemään abortin ja ei tosiaan halunnut isäksi... nyt kuitenkin on innoissaan isyydestään ja hehkuttaa sitä facebookissa monien kuvien kera, heh. Niin ne ajatukset muuttuu. Onko muita joille on käynyt näin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihan ilkeyttäni kertoisin sille uudelle naiselle ton jutun. Siinä olis miehellä sitten selitettävää.

Vierailija
2/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että ero tuli aikoinaan kun minä en ollut valmis lasten saamiseen ja ex oli. Siitä "väännettiin" kättä pari vuotta ja sitten tuli ero. Hän löysi uuden ja teki lapset aika pian. Minä vasta kymmenen vuotta myöhemmin. Elämä on välillä semmoista, en ole koskaan katunut pääätöstäni. Ja rakastan nykyistä miestäni ja lapsiani yli kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin exä teki mulle silloin tosi törkeen tempun ja ei ollut mitenkään tukena abortin jälkeenkään... En kuitenkaan halua nyt sinänsä pilata kenenkään iloa. Kuitenkin vituttaa rankasti kun tuo vauvan syntymä palautti mieleen surulliset muistot.

Ap

Vierailija
4/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin jo oikeastaan unohtanut tapahtuneen. Nyt kuitenkin se tuli mieleen kun tää ex tosiaan sai lapsen ja on siitä onnessaan. Yllätyin että se vaikutti muhun näin.

Ap

Vierailija
5/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi porskuttaa tuoreena isänä ja on onnellinen. Jätä jo hänet taakse varsinkin jos oli sulle aikoinaan "kusipää".

Vierailija
6/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se "oikea" toiselle vaikka itse tuntisi suurtakin rakkautta.

Samaa mieltä, että katkeruus ja rypeminen on VAIN SINULLE raskasta. Exäsi porskuttaa tuoreena isänä ja on onnellinen. Jätä jo hänet taakse varsinkin jos oli sulle aikoinaan "kusipää".

Vierailija
7/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kannalta ole hyvä että on ONNELLINEN? Ehkä hän ei vain halunnut silloin lasta ja sinun kanssa. Vuosi tai pari tekee kummia, ja mistä tiedät että on nyt ollut valmis? Jospa on vain "kasvanut" pakosta raskausaikana. Ketään ei MUUTEN VOI PAKOTTAA ABORTIIN!!!!

Vierailija
8/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tehdä kaikkensa et toinen tuntee että muuta mahdollisuutta ei ole!!!!!

Vierailija
9/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti ei ole ainut mahdollisuus! (en ole vastustaja, mutta esim. kukaan ei voisi minua PAKOTTAA tekemään sitä. Jos joskus abortin joutuisin tekemäään olisi viimeinen päätös aina omani ei KENENKÄÄN MUUN.)

Vierailija
10/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni jos mietin, niin ihan muutamassa vuodessa on kasvanut paljon ihmisenä, siis ikävuosien 20-30 välillä...! Liki 30-vuotiaana koen että on lasten aika, vaikka niistä parikymppisenä haaveilin niin onneksi en tenhyt, sillä olisi taatusti alkanut menojalka vipattamaan +suhde silloiseen poikaystävään kuivui kokoon vaikka ajattelimme ettei niin koskaan voisi käydä.

Joten ex:äsi varmasti koki että SILLÄ HETKELLÄ abortti oli paras vaihtoehto, ja ehkä niin olikin? Se ei estä sitä ettei NYT voisi aidosti iloita isäksi tulemisestaan...!

Ehkä ei halnnut lapsia niin nuorena, tai ehkä ei halunnut lapsia sinun kanssasi -kuka tietää. Mutta sillä ei ole merkitystä, on HYVÄ asia että ihminen tietää rajansa, paljon on huostaanotettuja lapsia joista vanhemmat eivät ole jaksaneet huolehtia...! Jokaisella on oikeus syntyä rakastavaan perheensä TOIVOTTUNA eikä vahinkona joka "pilaa" vanhempien elämän.

Vierailija
11/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä uhkasi satuttaa mua ja pahasti, jos en aborttia tekisi. Senverran paljon pelkäsin, että sen sitten tein. Ja tällä tavoin mua kohdeltiin, vaikka olin muka "se oikea" ja vieläkin ex lähettää jotain viestejä että oon maailman kaunein tms. Että hohhoijaa...

Mutta aion kyllä lopettaa tän asian vatvomisen nyt. Tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Ap

Vierailija
12/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaikka joku lahja, josta arvaa et se on sulta?

Vierailija
13/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka katkeria naiset on. Vielä vuosien päästäkin jaksetaan vatvoa jotain asiaa ja mietitään kostoa.

Onko todella niin, että naisten ajatukset ja halut eivät muutu? Kyllä kait miehillä on sama oikeus muuttaa ajatuksiaan ja halujaan?

Vaikka nainen olenkin niin en vain ymmärrä!

Vierailija
14/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi vaan tarinansa. Ilmeisesti kusipää ukko on joskus uhannut hakata ja siksi joutunut tekemään abortin... onnea vaan sille jollekin jolla on nyt tuo mies lapsensa isänä. Toivottavsti mies on tosiaan muutunut! :-(

Vierailija
15/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap ehdit tehdä vielä lapsia ja miehiä täs maailmassa riittää! Jotkut on kusipäitä, useimmat ei.

Vierailija
16/17 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys oikeinkirjoitettuna...

Vierailija
17/17 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän naimisissa olevan miehen jonka "hoito" tuli raskaaksi. Tää mies pakotti aborttiin ja uhkailikin mut maksoi sit "hoidolleen" hyvän summan rahaa. Jepjep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi