Synnyttäminekö ihanaa?
Yksi kaveri äippä kehuskeli, mutta en oikein usko. Ehkä valehteli rauhoitaakseen mua? 2 lasta on ja kahta vielä haluaa.....
Kommentit (28)
Synnytykseni ovat olleet nopeita ja helppoja. Kivunlievityksiä ei ole tarvittu. Toki sattui välillä ihan hirveästi, mutta en kokenut kipua pahana asiana.
Mieleen on jäänyt se kihelmöivä jännitys kotona synnytystä odottaessa. Matkat sairaalaan jännittyneenä. Esikoisen matkalla hiljaisuus ja viileys öisessä liikenteessä. Kuopuksen synnytyksen aikoihin kaunis auringonpaiste ja keskipäivä.
Ihania kokemuksia!
tiedä nyt olivatko ne niin ihania, mutta helppoja kyllä. Voisin synnyttää vaikka kerran kuukaudessa, jos joku hoitaisi imetyksen ja yöheräilyt ensimmäiset 4kk
Liittyy siis aiheeseen...
jotka saa orgasmin jos niitä ruoskii...
Odotin toista lasta ja olin menossa ultraan sairaalaan. Näin siinä odotellessa naisen joka tuli juuri synnyttämään hän suurinpiirtein konttasi sisälle siis olisi kontannut ellei mies olisi häntä kannatellut.
Sillä hetkellä kun näin tuon naisen muistin siis tunsin luissa asti EI HELVATTI TUOLTA SE TUNTUI.
Eli unohtui, mutta kun näki vieressä saman kivun nousi muistikuva jumalattoman selvästi mieleen.
Olen synnyttänyt 2 kertaa ilman kivunlievitystä (nopeita synnytyksiä). Eka kerta oli "helppo", sillä olin odottanut, että kipu olisi vielä sata kertaa pahempaa, kuin mitä se oli.
Toka kerta oli pahempi, kun tiesi jo, mitä odottaa. Ja pahin hetki on, kun vauva on jo melkein ulkona, mutta silti et saa sitä puskettua kerralla ulos ja se kipu on jotain ihan järkyttävää.
Yksi sektio ja kaksi alatiesynnytystä takana. Alatiesynnytykset olivat "ihania", ainakin jälkeenpäin ajateltuna. Ei ollut mitään ongelmia ja olivat suht nopeita. Ihana hormonihumala niistä tuli.
Mutta ne yöheräilyt... Nyt kolmonen melkein 3 kk ja kahden tunnin välein heräillään. Olen aika paskana. Kai se tästä. Mielummin synnyttäisin, kun heräilisin. : )
ihanaa! Mulla ainakin ollut. Kyllähän se välillä vähän kirpaisi mutta ei mitenkään liian pahasti. Esikoinen kun tuli ulos, eka lausahdus oli että tulipa se helposti! Toisen kohdalla kun kivut oli pahimmillaan (ennen puudutusta, 45min ennen pojan syntymää) hääräilin huoneessa videokameran kanssa naureskellen ja kuvasin miestäni sekä itseäni peilin kautta! Filmillä vaan välillä selostus katkeaa ja kuuluu "nyt supistaa" pihahdus, eli en kauhean tuskissani tosiaan ollut!
Ei se silti mitään luksusta ole. siinä vaiheessa sen punkeamisen jälkeen kun vauva on sylissä niin onhan se mahtavaa. itse synnyttämisen kyllä jättäisin väliin jos vain voisi.