Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä nyt kun näitä itsetunto-ongelmia.. Mun mies menee polttareihin, jonne tulossa strippari.

Vierailija
07.07.2009 |

Olen raskaana aika loppusuoralla, kaksi lasta ennestään. Olo ei ole aikoihin ollut enää normaali eikä mitenkään erityisen hehkeä. Tuntuu lähinnä kuin olisin valas. Mikään eroottinen kanssakäyminen ei viikkoihin ole oikein houkuttanut, eikä oikein vointini takia onnistunutkaan. Halailtu on ja miestä olen tydyttänyt muilla keinoin, kuvittelin, että tämä on ihan jees juttu ja näin on ollut ennenkin.

Mutta nyt stressiä pukkaa: Aloin oikeasti itkemään kun kuulin, että polttareissa on tiedossa ohjelmanumero, jossa nainen strippaa ja tyydyttää itseään erilaisin välinein. Olotila helpottui hieman kun näin muijan kuvan netissä. Se onkin onneks joku vanha harppu eikä sentään mikään tyttönen.

Mielessä mulla kuitenkin on vaan ja ainoastaan se, miten ne äijät kuolaa siellä munat pystyssä rivissä tätä naista ja tekevät ties mitä.. Huoh...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora saa kenenkään munaa pystyyn...

Luulisi raskauden turvottaman pillun kiihottava enemmän.

Vierailija
2/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippaus on mun mielestä ihan ok, mut toi tyydytys on vähän liikaa.... No, ajattele että on sellanen once in a lifetime juttu miehelles. Sun kanssahan se nyt kuitenkin on. Voithan järjestää miehellesi kivaa sitten kun vauva on syntynyt ja olotilasi on vähän "normaalimpi" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paljon hienompaa olla viimeisillään raskaana oleva valas kuin joku strippari. Turha sellaiselle on olla mustis.

Vierailija
4/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset stripparit ei kiinnosta kuin keskenkasvuisia nulikoita.

Vierailija
5/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

strippari on sama asia kuin huora, eiköhän silloin tällöin itseään myy kun asiakas/asiakkaat haluaa lisää, turha muuta väittää.

jos mies on tuollaisen perään, niin on itse ihan samaa tasoa.

Tuskin kukaan perheelline nainen tosissaan tarvii olla huoralle mustis.

Vierailija
6/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa puolestasi :(

Vierailija
7/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajatus oli alkujärkytyksen jälkeen, et ei hitto onko ne noin lapsellisia vielä..? En mä nyt oikein voi miestä kiletää menemästäkään... Pitkästä aikaa kun on lähdössä yhtään mihinkään. Tuskin myöskään vauvan synnyttyä taas hetkeen.

Mä en vaan usko, että yksikään mies voi tyynenä katsella sellaista esitystä. Mies kun näkee saunassa mun paljaat tissit, niin sillä jo seisoo. Vaikka kuinka olis huora ja vanha, mutta kun avoimesti tunkee itseensä dildoja ja kiehnää nenän alla niin varmasti saa nauttimaan miehen kuin miehen...

Vierailija
8/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei niillä varmaan seisokkaan, miehet kun katsoo aina vaan sitä sisäistä kauneutta.. ämmät vaan pettää itteensä sinisilmäsesti

Vierailija
9/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi menee sinne jos siellä on tuollaista sinua loukkaavaa ohjelmaa?

Vierailija
11/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi menee sinne jos siellä on tuollaista sinua loukkaavaa ohjelmaa?

Vierailija
12/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.edwina.fi/etusivu.html

Joku keski-ikäinen kurppa, ei oo totta :D Älä turhaan huoli ap, oot varmasti kauniimpi ja seksikkäämpi!

Miten nuoret miehet on valinneet strippariks tollasen käävän??

Vierailija
13/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

/polttareissa on tiedossa ohjelmanumero, jossa nainen strippaa ja tyydyttää itseään erilaisin välinein/

Onpa normaalia!!

Vierailija
14/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettynyt kun miehen kaverit ei ollu järjestänyt miehen polttareihin stripparia. Mun mielestä se vähän kuuluu koko polttari ideaan.

Vierailija
15/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, vaikka miehillä olis muna pystyssä? Tuskin niistä kukaan on niin tyhmä, että nais tuollaista naista...

Sen sijaan siitä voisin olla huolissaan, jos miehet menevät illalla kaupungille johonkin yökerhoon tms. Sieltä voi löytyä oikeasti viehättäviä naisia, joita ei kiinnosta se, että onko miehellä kotona viimeisilläään raskaana oleva nainen.

Terveisin eräs, jonka nykyinen ex-mies petti varpajaisissa... :(

Vierailija
16/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin samaa naikkosta hän on menossa katsomaan ensi viikolla. Itse suhtaudun asiaan huumorilla, kuten oletan stripparin tilanneiden bestmanienkin tehneen. Olisihan sinne voinut tilata jonkun oikeasti hyvännäköisenkin naisen. Eli en todellakaan ole asiasta huolissani, eikä mielestäni sinunkaan pitäisi olla. Luulen, että kiihottavaksi tarkoitettu sauvashow saa osakseen lähinnä myötähäpeää ja naureskelua eikä todellakaan mitään joukkostondista.

Vierailija
17/17 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä naisia: yrittää nyt uskotella itselle, että tuo strippari ei olisi kiihottava - etenkin kun hän siis todellakin aikoo tyydyttää itseään showssaan.

Minä ainakin haluaisin olla katsomassa esitystä. Veikkaan, että joka äijällä on kulli pystyssä kun katselee sitä striparia, ja osa käy kädellä vessassa. Osa ehkä odottaa kotiin asti ja panee omaa vaimoaan. Vaimo tietysti ajattelee, että miehellä oli kova ikävä oman kullan luo, vaikka miehellä on mielessä vain se strippari.

Tuo strippari ei näytä ollenkaan pahalta. Ei tietenkään ole 20v mutta ei ikä naista yleensäkään pahenna. Nam!