Kuka voi olla niin ääliö, että kaupassa
ottaa kärryynsä jotain kylmätuotetta, ja sitten jättääkin ne lojumaan jonnekin kun ei niitä yhtäkkiä haluakaan??
Juuri tulin kaupasta, ja joku kaheli oli jättänyt 2 pakettia jauhelihaa pesuainehyllyille!
Kommentit (15)
En tuossa tilanteessa tietystikkään olisi edes kärryyn laittanut vaan odottemaan hyllylle ja sitten jää siihen.
odottelemaan , jotakuta joka haluaakin pesuaineen kohdalla jlihaa
1) jättää tavarat niille kuulumattomiin paikkoihin, kuten ap mainitsi
2) laittaa lapsen kärryyn sinne tavaraosastoon. Kaupoissa on nykyään kyltit, joissa nimenomaan muistutetaan tästä.
3) syödään kaupassa maksamattomia tuotteita. (Sehän on varkaus)
4) Jätetään päälle maksamaton vaate.
5) ohitetaan kassajonossa "kun minulla on vain tämä yksi tuote..."
Ja varmaan lisääkin löytyy...
tyypit, jotka hedelmäosastolla nuolevat sormiaan saadakseen hedelmäpussin auki ja sitten sorkkivat ja puristelevat hedelmiä.
En mä ainakaan halua maksaa kalliita hintoja hedelmistä, mitkä meneekin sit kotona suoraan roskiin!
Muovipussinkin (ohut hedelmä) saa auki oikein näppärästi ilman sormien nuoleskelua venyttämällä pussin reunaa hieman yläkulmasta.
Hedelmissä yleensä ole kuori päällä? Mut kaikiilla meillä on ongelmia ei maailma ole helppo paikka.
piti laittaa kertakäyttökäsine käteen kun valkkas hedelmiä/vihanneksia. Kunpa meilläkin olisi sama.
piti laittaa kertakäyttökäsine käteen kun valkkas hedelmiä/vihanneksia. Kunpa meilläkin olisi sama.
Ei ole kyllakaan mikaan yleinen kaytanto Italiassa, enka Venetsiassakaan oo niin nahnyt tehtavan. Mutta en ookaan kaynyt kaikissa kaupoissa mita siella on.
vaan siellä Venetsiassa.. Ja voin mä sulle sen osoitteen jostain kaivaa, jos asia sua niin epäilyttää...
Mutta käypä ettiin. Lähellä Ca´ San Lio Apartmentsii.
En tuossa tilanteessa tietystikkään olisi edes kärryyn laittanut vaan odottemaan hyllylle ja sitten jää siihen.