Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan poikaystävän mielenkiinnon takaisin??

Vierailija
07.07.2009 |

Olipas outo otsikko, mutta selvennän tilannetta. Olemme nuoria n. 20 tietämillä molemmat. seurustelleet 1½ vuotta. Olen raskaana rv 22 ja jotenkin mies on muuttunut kaukaisemmaksi. Hänellä on masennusta ja seksi ei oikein innosta. Häntä jännittää paljon minkälainen isä hänestä tulee. Arki on sitä tylsää arkea ja nyt haluaisin tehdä esim. muuttumisleikin itselleni, että mies vähän piristyisi ja osottaisi kiinnostusta mua kohtaan enemmän..

Miten teen itsestäni viehättävämmän ja kiinnostavamman miehen silmissä??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinnostus tai kiinnostumattomuus ei johdu siitä millainen sinä olet ulkoisesti. Mikään muuttumisleikki ei asiaa miksikään muuta.

Masennus on sairaus ja iso elämänmuutos vielä tulossa, mikä varmasti jännittää ja pelottaa. Moni mies on valmis isäksi vasta reilusti yli 30 v 8niin ettei asia pelota kovasti)

Vierailija
2/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa ja kypsyä isyyteen. Kun vauva sitten syntyy katsotte, miten se lähtee sujumaan. Toki voit muuttaa itseäsi niin paljon kuin huvittaa, mutta älä odota, että uusi tukan väri ja malli + uusi mekko muuttaa masentuneen miehen pirteäksi seksipedoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rv 29, ja kyllä meidän välit miehen kanssa on juuri hieman viilenneet, ainakin seksuaalisesti. Tosin se ei juuri haittaa meitä kumpaakaan, koska "tylsä arki" on ihan tervetullutta. :) Välillä on kuitenkin itselle tullut pelkoja omasta viehättävyydestä ja raskauden ja äitiyden vaikutuksesta siihen.

Kysyin asiasta, ja mies vastasi mielestäni rehellisesti: tällä hetkellä hänellä on paljon miettimistä omassa isyydessään ja hänestä tuntuu vähän että kuulun nyt lapselle. Hänestä olen siti viehättävä ja kiihottava, mutta hän pelkää seksin aikana vahingoittavansa tai painavansa vauvaa. Minusta se on ihan ymmärrettävää, ja kyllä rehellisesti minusta ainakin seksi tuntuu erilaiselta nyt.

On kuitenkin ollut tosi hyvä, että ollaan pystytty juttelemaan näistä asioista. Toivon, ettei tästä äiti-leimasta jää pysyvää, ja ollaan sovittu, että taistellaan yhdessä siitä irti jos semmoinen vaara on. Normaalissa arjessa ollaan kuitenkin ihan rakastuneita ja helliä ja onnellisia.

Olen tavallaan sitä mieltä, että arjen kuuluukin olla aika tavallista, mutta satunnaisia irtiottoja on kiva tehdä. Harvemmin semmoinen kuitenkaan onnistuu muuttumisleikkien kaltaisilla asioilla, vaan enemmän juttelemalla ja yhdessä sopimalla: tehkää jotain romanttista yhdessä. :)

Vierailija
4/4 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tyttöystävä, ET hoitaja!! Ota huomioon, että pian teillä on yksi pieni, joka todella kaipaa hoitamistasi. Vaikka haluaisit auttaa masentunutta, ei siinä auta muu kuin hoitoon vaan.

Ei ole mikään ihme, että miestäsi jännittää isäksi tulo. Kaikenikäisiä miehiä se jännittää!! Ja sinun poikaystäväsi on vielä hyvin hyvin nuori muutenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan