Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja minä olemme ihan erilaisia

Vierailija
07.07.2009 |

Olen yrittänyt mukautua ja mennä enemmän miehen ehdoilla viime aikoina. Olimme suunnitelleet viikonlopulle kivaa juttua (olisimme pitkästä aikaa kaksin) ja äsken mies pamauttikin ettei häntä oikeastaan kiinnosta jutussa kuin yksi tietty osuus (joka oli valittu häntä ajatellen), voisiko ne loput jättää tekemättä? En tiedä mitä tapahtui mutta jokin minussa sai tarpeekseen ja sanoin miehelle suorat sanat tämän käytöksestä. Nyt oloni on kylmä, irrallinen eikä suunniteltu juttu enää innosta pätkääkään (peruin sen jo).

Olisiko se ollut liikaa mieheltä vaadittu että tämä olisi edes KERRAN tehnyt jotain mitä joku muu tahtoo??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tönimään ketjuani..

Vierailija
2/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin korostuu se vanha totuus että parisuhde vaatii kompromisseja. jos ei ne kiinnosta, niin sitten pitää löytää pari jolla on samat harrastukset tai unohtaa koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen viikonlopun tarkoitus kai on, että molemmilla on kivaa. Luuleekohan sun miehesi, että sinä lähdet aina riemusta hihkuen sen haluamiin paikkoihin tai että sinä saat niistä sellaista nautintoa, ettet mitään omia juttuja enää kaipaakaan.

Vierailija
4/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa päättää yhden viikonlopun menot ja vaimo toisen viikonlopun menot! Kyllä meilläkin intressit vaihtelevat, mutta asioista keskustellaan ja kompromisseja tehdään niin, että molemmat saavat myös itselleen kiinnostavaa puuhaa. Toisaalta, voisin toteuttaa omia mielihaluja myös yksin, jos mies ei vaikka haluaisi lähteä minulle mieleiseen reissuun. Ja toisaalta, en välttämättä lähtisi niihin carting-kisoihin, vaikka mieheni haluaisi. Tee jonkun ystäväsi kanssa sinulle kivoja juttuja, niin ei niin kismitä, jos miehesi ei suostu. Ethän voi häntä pakottaakaan. Toki, jos hän olisi huomaavainen mies, hän osaisi ajatella asiaa myös sinun kannaltasi.

Vierailija
5/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde vaatii aina jonkin verran kompromisseja ja normaali aikuinen ihminen osaa välillä laittaa myös muiden tarpeet ja toiveet omiensa edelle. Valitettavasti on olemassa ihmisiä, jotka eivät tätä itse ymmärrä vaan se pitää heille opettaa ja vääntää rautalangasta. Ehkä olet tavallaan opettanut miehesi, joka ei selvästi luonnostaan tätä kykyä omaa, liian hyvään: tehdään mitä sinä haluat, viis minun toiveistani. Nyt sitten läikähti yli, mikä voi olla ihan hyväkin.

Vierailija
6/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pohdittavaa...

Minulla oli vaihe kun olin todella itsekäs ja mies joutui mukautumaan. Ehkäpä hän nyt sitten "ottaa takaisin" vähän reilummalla mitalla eikä suostu edes noihin kompromisseihin?

Ap (joka lähtee yöksi äidilleen ja jättää miehen vastuuseen kodista...kerrankin)

Vierailija
7/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sä olit suunnitellut ja varannut kaiken, niin miehelle jäi vain kaksi mahdollisuutta - ottaa tai jättää. Sellainen voi olla ärsyttävää.

Sen sijaan jos viikonlopun ohjelma suunnitellaan ja sovitaan yhdessä, niin ei siitä sitten pitäisi olla enää mitään valittamista, kun se on jo molempien hyväksymä.

Vierailija
8/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ehdotti koko juttua alunperin...

Ap

Vierailija
9/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että saatoit vetää herneet nenään jostain muusta kuin siitä, että miestäsi ei kiinnostanut "sun" osuus viikonlopusta. Me naiset arvotetaan kaikki miesten tekeminen ja tekemättä jättäminen, tyyliin "se ei arvosta mua jos se ei halua kans siihen taidenäyttelyyn", kun miehillä saattaa olla mielessä se, että taidenäyttely on tylsä. Olisithan voinut myös sanoa, että ei voida jättää tekemättä ja katsoa mukauutuko se siihen. Ja olen samaa mieltä siitä, että mies kannattaa ottaa mukaan suunnitteluun jos siitä haluaa oikeasti yhteisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän