Suosittele hyvää kamerakännykkää
Mulla on 3-4 vuotta vanha Samsung-simpukka ja sille pitäisi löytää seuraaja. Meille on tulossa vauva ja digikamerakin on vanha ja kulunut (talonrakennusajan yli elänyt, tosin ihan toimiva) Ajateltiin antaa vanha kamera esikoisen haltuun ja selvitä yhdellä hankinnalla. Eli kaipailisin hyvää peruskännykkää, jossa suht laadukas kamera. Kehukaa omianne ja laittakaa myös hintatietoja, sillä mä olen ihan out noista kännykkämarkkinoista. Kiitos avustanne!
Kommentit (16)
taitaa olla ammattikäyttöön ;D
Itse haluaisin mahdollisimman halvan ja helppokäyttöisen kamerakännykän.
taitaa olla ammattikäyttöön ;D
Itse haluaisin mahdollisimman halvan ja helppokäyttöisen kamerakännykän.
taitaa olla ammattikäyttöön ;D Itse haluaisin mahdollisimman halvan ja helppokäyttöisen kamerakännykän.
Toisaalta olen valmis maksamaan enemmän, jos säästytään yhdellä hankinnalla. Mutta ehkä 400-450,- alkaa olla jo vähän liikaa. Toivoisin pääseväni siinä 200-250 pintaan. Lisää siis vinkkejä?
- ap
Sony Ericssonin Z610i
Olen saanut otettua lapsista tosi hyviä kuvia. Voi ottaa panoramana ja silleen, että ottaa monta kuvaa peräkkäin. helppo käyttää vaikka toimintoja löytyy vaikka mitä. 2.0 mega pixels.
Siitä vielä plussaa, että kello näkyy vaikka simpukka on kiinni ja löytyy ihania väriehtoja.
T. pinkin omistaja
Miksi pitää olla kamerakännykkä? Minusta puhelin on puhelin ja kamera on kamera.
Kännykkäkameralla voi sitten ottaa joitakin satunnaisia kuvia.
Toisaalta olen valmis maksamaan enemmän, jos säästytään yhdellä hankinnalla. Mutta ehkä 400-450,- alkaa olla jo vähän liikaa. Toivoisin pääseväni siinä 200-250 pintaan. Lisää siis vinkkejä?- ap
Mitään perhepotretteja en ole aikonutkaan sillä ottaa mutta olen muutamia kertoja törmännyt varkaaseen ja narkkariin, joka on iskenyt auton lasit rikki.
Kamerasta olisi ollut hyötyä.
en ap, vaan se toinen
ollut älyttömän tyytyväinen mun nokiaan!
http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6220-classic
Ottaa hyviä kuvia. Helppo siirtää koneelle ja tietää mitkä kuvat on uusia ja mitkä siirretty. Kamera itse hakee sopivan asetuksen kuvalle, esim. salamalla vai ilman. Ihan todella hyvä on ollut!
Ostin siis tele finlandilta kytkynä ja hintaa tulee 12kk puhepaketilla n.32€ kuussa joten ei sille puhelimelle hirveästi hintaa tule.
Mitään perhepotretteja en ole aikonutkaan sillä ottaa mutta olen muutamia kertoja törmännyt varkaaseen ja narkkariin, joka on iskenyt auton lasit rikki.
ja näitä satunnaisotoksia varten (halpis)kännykkäkamera.
t. 9
Kamera ei aina ole mukana. Kännykkä on.
Kamerasta olisi ollut hyötyä.en ap, vaan se toinen
Tässä puheilimessa on oikean kameralinssivalmistajan linssi yms.
Ison kaupungin keskustassa.
Itse haen halvinta mahdollista.
Haluan kamerakännykän myös lasten käyttöön. En sen vuoksi, että ottaisivat kuvia toisistaan vaan jossain tilanteessa siitä saattaa olla apua.
Vaihdoin Samsungin simpukasta tähän sonyericssonin C905 puhelimeen, pienen totuttelun jälkeen en enään vaihtaisi.
Loistava kuvanlaatu ja video, korvaa täysin meillä pokkari-kameran ja eikä tuota järjestelmäkameraakaan ole tullut pahemmin tämän hankinnan jälkeen käytettyä!
Puhein aina siellä mukana missä tapahtuu ja helppo video- ja kuvankäsittelyohjelma, jolla voi tehdä hauskoja videoita.
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=…
Kameran ominaisuudet ovat todella hyvät ja kun hankit kamerakännyä, niin kannattaa muistaa, että ei katso pikselimäärää, sillä se ei kerro koko totuutta kuvanlaadusta (ukin Nokia puhelimessa todella huono kamera) vaan kámeran muut ominaisuudet.
Tässä puheilimessa on oikean kameralinssivalmistajan linssi yms.
Meillä poika 8kk ja joka päivä on tullut otettua kuvia ja monta kuvakirjaa tilattua.