Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää nimi Hanneksen pikkuveljelle!

Vierailija
07.07.2009 |

Nimen pitäisi alkaa H-kirjaimella. Toiseksi nimeksi tulee joko Olavi tai Rafael (suvussa kulkevia nimiä).

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee kohta valinnan vaikeus, vaikka aluksi tuntui, ettei mikään H-kirjaimella alkava nimi ole sopiva.

ap

Vierailija
22/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta minulle tulee Hemmosta aikuinen mieleen ennemmin kuin pieni poika ;).

Tiedän yhden Hemmon. Raavas, iso miehenköriläs parransänkineen. Näyttää ihan nimeltään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen pitäisi alkaa H-kirjaimella. Toiseksi nimeksi tulee joko Olavi tai Rafael (suvussa kulkevia nimiä).

Vierailija
24/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan osaa kuvitella aikuista Hemmo -nimistä miestä, kun en ole yhtään tavannut. Ja miehelle tuli nimestä mieleen Hemmo Paskiainen, joten ei taida tulla Hemmoa meidän pojasta.

Heino tai Heimo ei ole oikein minun makuun. Henri löytyy lähipiiristä.

Uusimpana nimenä bongasin erään vastaajan listalta Haltin. Tämä nousi heti kärkipäähän nimisuosikeissa.

Ei tuo mieheni ehdottama Harrikaan ole poissuljettu vaihtoehto. Sitä täytyy vaan hetki makustella. Olisiko se tyhmä idea, että pojasta tulisi Harald, mutta hänen lempinimensä olisi "Harri"?

Vierailija
25/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä tosi hauskalta veljesparilta!!

Mitäs mieltä ap?

Vierailija
26/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumpi nimi. Kuulostaa hieman väkisin väännetyltä (elmeri+H), mutta minua miellyttää kyllä tämänkin tyyppiset nimet. Ollaan mietitty pojan nimeksi myös Hjalmaria.

Vierailija
27/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heino on NIIN yleinen sukunimi, ettei minusta ole kovin kiva etunimeksi

Jaa, minä olisin sanonut, ettei Harria ku se on sukunimi ;)

Helmerikin on muuten kiva nimi.

T.

Se joka makusteli Heinoa kivaksi nimeksi.

Vierailija
28/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain siksi, että se on minun isoisäni nimi ja olen aina sitä sovitellut pojillemme, mutta se vaan ei ole sointunut ja sopinut ja toisekseen, että Hannes ja Helmer(i) olisivat ihan vallaton kaksikko. Jos molemmat nimet päättyisivät konsonanttiin, niin olisivat hyvin samanhenkisiäkin nimiä. Ehkä Rafael toisena nimenä sitten kyllä poissulkeutuu, mutta lempinimeksi voisi sitten ajatella hyvinkin Hemmoa, josta moni tuntui tykkäävän. Hanski ja Hemmo =)

Vierailija
29/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan ruotsalaiselta homolta..Älkää rankoisko poikaa tällä nimellä.. Joka tapauksessa ei hyvä!!

Haraldkin on ehkä vähän mahtipontinen ja lisäksi vaikea lausua, varsinkin lasten...

Hermanni olis mun suosikki!

Vierailija
30/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt tätä nimiasiaa jo pari kuukautta ja silti en ole kaikkia täällä ehdotettuja nimiä keksinyt.

Vaikeaa tämä lopullisen päätöksen tekeminen on. Muistakaahan tarkkailla sitten Hesarin kastettujen palstalta, että tuliko pojasta Harald Olavi, Harri Rafael, Henrik Olavi, Helmer Olavi vai kenties Hemmo Hannibal?

Poistun nyt koneen luota ja kiitän kaikkia avusta :)

Vierailija
31/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin ällöttävää ettei ole tosikaan. Antakaa lapselle nimi joka sopii hänen luonteeseen eikä sen mukaan nimeä mikä teillä muilla on!!!!

Vierailija
32/32 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin ällöttävää ettei ole tosikaan. Antakaa lapselle nimi joka sopii hänen luonteeseen eikä sen mukaan nimeä mikä teillä muilla on!!!!

MIten sinä muutaman viikon ikäisestä lapsesta hänen luonteensa tiedät? Et mitenkään. Meidänkin vauvana rauhallinen jäppinen on menoa ja meininkiä tällä hetkellä. Tytär taas oli vauvana aika känkkä ja tällä hetkellä haaveellinen runotyttö.

Minusta on ihan kiva, että perheen nimet sopii jotenkin edes yhteen. Ettei ole ihan älöyttömän erilaisia nimiä. Ja jos joku tykkää tosi samankaltaisista nimistä, niiin siitä vain. Ketä se haittaa, vaikka lapset olisivat Kari ja Mari. Tai Lenni ja Venni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän