Minäpä olen lypsänyt itseltäni rintamaitoa tänään 2 litraa
pakkaseen ja sen lisäksi imettänyt vauvan. Maito vaan suihkuaa. Olen niin ylpeä, että minut on luotu tähän :o)
Kommentit (12)
ja sädekehä tippuu taivaalta päähäsi.
Ja siihen tietty vielä oman lapsen syönti päälle.
Mutta tiedäthän, että mitä enemmän lypsät sitä enemmän maitoa tulee...
Enkä minä pidä sitä minään ylpeilynaiheena jos joutuu noin paljon lypsämään. Inhottavaa se on ja suuritöistä!
Oikein hyvä. Mulla ei ikinä tullut kuin juuri omaan tarpeeseen, mutta onneksi riittävästi niinkin.
saat ollakin ylpeä ku kerta maitoa tulee! Itsellähän ei tullut järin paljon, minkä syystä kärsimätön vauvani ei suostunut imemään. Toivottavasti maitoa tulee jatkossakin, ja muutkin saavat maitoasi.
äm-keskukseen. Kakki vaan luovuttamaan, jos maitoa tulee yli äyräiden!
Ap
Itse olen luovuttanut kahdelta lapselta yhteensä 170 l maitoa. Oli melkoinen työmaa, johon sitten osallistui kyllä mieskin.
Mutta en mä tainnut yhtenäkään päivänä kahta litraa lypsää... -se on iiso määrä.
Ja jotain muitakin ne taisivat siinä testata... Eli jos et ole jo ottanut yhteyttä äm-keskukseen ja käynyt testeissä niin et voi luovuttaa noita jo lypsämiäsi maitoja.
t: 4
eikös se ole ihan verotonta tuloa kun on 'luonnonvara' ;)
esim. TYKS ottaa vain tuoretta.
Ja ei ne maidot pääasiassa keskosille mene, useimmat keskosäidit pystyvät itse lypsämään riittävästi. Täysaikaisille menee suurin osa.
jos myyt ne maidot äidinmaitokeskukseen!