Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen golf-harrastus ärsyttää!

Vierailija
06.07.2009 |

Siihen kuluu ihan tajuttomasti aikaa ja koko loma aikataulutetaan sen mukaan. Kaiken lisäks mua ärsyttää, kun siihen menee niin paljon rahaakin, eikä mulla kuitenkaan oo varaa harrastaa oikein mitään. Kiukuttaa se, että mun pitäis tyytyväisenä siivoilla tai hoitaa pihaa ja laittaa ruokaa sillä aikaa, kun herra golffailee ja käy syömässä :(

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa se käy sillä aikaa. Meillä kotikylässä aikoinaan 80-luvulla kylän tietty miesporukka kävi pelaamassa tennistä naapuri kaupungissa, vaikka lähempänäkin oli kenttiä. Sinne oli valittu mukaan yksi "kilttimies" alibiksi, joka ei edes tajunnut sitä lieveilmiötä. Tämä tossu oli siis tietämättään sekundaarinen aisankannattaja.

Vierailija
62/63 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ostaa mailat niin ei siihen sen jälkeä paljoa uppoa rahaa. Kierroksia pääsee pelaamaan halvimmillaan 20€/kierros

Missä pelaat kierroksen 20€? Ja mailojen lisäksi jäsenyys maksaa. Ja mailat maksaa 100€ alkaen, ja niitä tarvitaan se 10kpl. Lisäksi bägi, pallot jne. Ja ihan pieruverkkareissa ja rantaläpsyissä ei pelata.

Kuten sanottu, kun ostat mailat ja kuteet, ei niitä tartte olla koko ajan uusimassa. Kotikunnassani kuntalaiset pelaa 20€/kiekka, lapset 5e. Muitakin diilejä löytyy. 80-100e jäsenyydestä kaudeksi ei ole kyllä paljon

Joo, no pk-seudulla toi ei ole mahdollista. Lapset pelaa halvimmillaan 30€/ kierros, aikuiset 60€. Ja 100€ mailat nyt on sitä laatua, että

Kotojärvi on tietysti siitäkin hyvä, että harva viitsii sinne joka päivä mennä, jos vertaa sitä muihin "vetävämpiin" kenttiin. Hinta/laatu kannattaa muistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia rahojaan ne ihmiset sinne kantaa, tuskin tarttee muiden hinnoista huolehtia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme