Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakenneultra Oulussa?

Vierailija
06.07.2009 |

Missä kannattaisi käydä? Pikkuhiljaa pitäis varmaan aikaa ruveta varaileen ja pää lyö ihan tyhyjää :D

Jos Oululaisia paikalla, niin kertokaas missä olette käyneet ja hintakin kiinnostais tottakai :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintakin selviää soittamalla. Kannattaa varailla hyvissä ajoin. Itse varasin 1,5 kuukautta ennen ultraa.

Vierailija
2/4 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just googlella kun yritin tietoja etsiskellä niin useassa paikassa sanottiin että kannattaa hyvissä ajoin soitella. Viikkoja mulla nyt reilut 16, pitäis vissiin sitten soitella jo äkkiä nuihin :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tosi hyvin ja huolella ultria. Varsinaista rakenneultraa ei ymmärtääkseni saa/voi tehdä, kun ei ole lääkäri, mutta siis tosi perusteellisen ultrauksen tekee. Itse olen käynyt hänellä rakenneultran aikoihin, eikä muuta ole tarvittu. Näkee siis kaiken oleellisen ja on todella ammattitaitoinen ja lämmin ihminen. Ultraa kauan ja ultra maksaa vain 50e. Vai oliko 45. Käy katsomassa sivuilta.

Kaarina näkee tosi hyvin sen sukupuolen myös jos kiinnostaa... Lisäksi sieltä saa sähköpostiin paljon kuvia vauvasta. Kaarinalle saa ajan monesti vaikkapa samalle päivälle.

Veikkaisin, et esim Gynekossa maksais jotai 90-100e se ultra. Itsellä ainakin kerran np-ultra jäi maksamaan n. 90e kelakorvauksien jälkeen.

Vierailija
4/4 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Meri-Oulun neuvolasta on kuultu huonoja sekä myös hyviä juttuja. Itsekin ajattelin siellä käyvän ensin ja sen jälkeen jos jää huono maku suuhun niin sitten muualla vielä. Ei passaa tuomita kun ei kokemusta itsellä ole :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi