Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkakokous ei kiinnosta

Vierailija
06.07.2009 |

Meillä olisi luokkakokous parin viikon päästä eikä mua voisi vähempää kiinnostaa mennä.

Toisaalta olisi hauska nähdä vanhoja tuttuja vuosien jälkeen... Mutta eivät he enää elämässäni ole mitenkään tärkeitä.

Oletteko te osallistuneet luokkakokouksiinne? Onko ollut kivaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mennyt! Ja oli aivan älyttömän hauskaa!

Vierailija
2/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten sellainen olisi ollut. Jätin menemättä. Toisaalta typerää, mutta en ollut päässyt (enkä kai ole vieläkään päässyt) yli kiusatuksi tulemisesta ja ulkopuolelle sulkemisesta. Kun ajattelin itseäni luokkakokoukseen, palasin taas takaisin siksi epävarmaksi, pelokkaaksi, rumaksi, tyhmäksi ja yksinäiseksi ja lapselliseksi hylkiöksi. Luokkakokouksessa käyminen olisi tietysti voinut olla hyvä tilaisuus kohdata omat ahdistuksen aiheet ja huomata, ettei asetelmat ja roolit enää ole samat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei läheskään niin hauskaa kuin olin toivonut. Ihmiset eivät puhuneet paljon mitään omasta elämästään (joka olisi kiinnostanut mua kovasti, mutta en kehdannut udellakaan), vaan ilta vietettiin rupatellen niitänäitä. Vähän kuin olisi ollut vaikka jonkun vähän kaukaisemman sukulaisen häissä joissa tapaa ihmisiä joita näkee harvakseltaan.

Vierailija
4/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistunu - yhen kerran on kutsuttu mutta olin sillon häissä

Vierailija
5/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ihan mielenkiintoista nähdä, mitä muista on tullut, missä ovat, onko perhettä jne. Ei ne entiset luokkakaverit mitään tärkeitä minullekaan ole (parin kanssa ystävyys säilynyt), mutta kyllä niitä silti oli hauska nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi