Nyt löytyi asia, josta olen kade!
Tähän mennessä en ole elämässäni ollut mielestäni koskaan kenellekään kade, mutta nyt olen. Ystäväni kertoi, että hänen vanhempansa ottivat ystäväni lapset (2 kpl) ja ystäväni veljen lapset (3 kpl) viikoksi hoitoonsa, jotta aikuiset saavat pitää kahdenkeskistä kesälomaa. Ja miten ihanaa varmasti näistä serkuksista viettää viikko yhdessä mummulassa. Minä haluan kanssa tuollaisen äidin/anopin!!!!! Olen ikikade.
Kommentit (9)
Kateutta on se että haluaisi itselleen jotain mitä jollakin toisella on, ei siihen sitä vaadita että toivoisi sille toiselle jotain pahaa. Jos tunne on sellainen niin siinä on sitten mukana kateus+ilkeys.
kuinka paljon on niitä jotka vain periaatteesta inhoavat anoppiaan, eivätkä missään tapauksessa antaisi lapsiaan hoitoon edes vähäksi aikaa. Toivottavasti tämäkin voisi auttaa kunnioittamaan anoppeja lastenhoitajina.
inhota yhtä niistä harvoista ihmisistä jotka voisivat auttaa lastenhoidossa. Eiköhän siihen inhoon ole ihan syitä.
Itse inhoan anoppia ihan muista syistä, ja se ettei se ole yhtään kertaa hoitanut meidän lapsia lyhyttäkään aikaa on täysin hänen oma päätöksensä.
että haluaisit ystävältäsi pois nuo vanhemmat ja heidän viikkohoitonsa? Etkä varmaan ajattele, että ystävän saama mahdollisuus lomaan miehen kanssa on sinulta pois? Haluaisit vain itsellesi saman, mikä hänellä on, eikö vaan?
Jos näin on, sinulla on vielä matkaa siihen happamaan ja synkkään suomalaiseen kateuteen, joka vie kalatkin vedestä. Koita kestää!
onnea häneltä pois, vaan haluaisin itsellenikin sellaisen äidin tai anopin, joka tekisi samoin. Itselläni on kolme alle kouluikäistä lasta ja todellakin tarvitsisin edes yhden päivän ilman lapsia kerran vuodessa, mutta sellaista ei ole vielä koskaan tapahtunut. Kun ystäväni kertoi omasta tilanteestaan, kerroin hänelle vain kuinka ihana äiti hänellä on. Hatunnoston arvoinen suoritus mummulta. Enkä siis voi olla olematta kade, mutta ilkeä en kyllä ole, ainakaan tässä asiassa. Voi olla vain ja ainoastaan iloinen, että joku mummu on noin ihana.
Ap.
Kateutta on se että haluaisi itselleen jotain mitä jollakin toisella on, ei siihen sitä vaadita että toivoisi sille toiselle jotain pahaa. Jos tunne on sellainen niin siinä on sitten mukana kateus+ilkeys.
että kadehtii toiselta jotain, eikä suo toiselle sitä hyvää ja tahtoo ottaa sen toiselta pois. Näin on mahdollista myös olla kateellinen toiselle ihmiselle niistä asioista jotka jo itsellä on. Outoa sinänsä..
Veisitkö lapsesi hoitoon ihmiselle, joka vähättelee lapsen vanhempia, haukkuu/huorittelee niitä, varastaa miehesi yrityksestä rahat(tuomio tuli ja täytäntöönpanoa odotellaan), tekee perättömiä ilmiantoja poliisille kymmenittäin ja näin uusimpana keksintönä varastaa miehen isän hautakiven?? Ei ole minulta pois, jos hänen huomaansa lapsesi laitat, onnea ja menestystä!
kuinka paljon on niitä jotka vain periaatteesta inhoavat anoppiaan, eivätkä missään tapauksessa antaisi lapsiaan hoitoon edes vähäksi aikaa. Toivottavasti tämäkin voisi auttaa kunnioittamaan anoppeja lastenhoitajina.
ryhmään. Nyt vain panettelemaan ystävääsi, ei sinua kukaan muuten usko, että olet kade...
Todella ihanasti tehty tuolta isoäidiltä. Minusta on ihanaa, että ystäväsi jakoi ilonaiheensa kanssasi. Niin se menee. Samaan aikaan terve ihminen voi iloita toisen puolesta ja kadehtia tätä.