Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki tutut ja tuntemattomat toivovat meille poikaa!!

Vierailija
05.07.2009 |

Ärsyttävää, siis todella ärsyttävää. Meillä kaksi tyttöä ja kolmas lapsi tulossa ja voi sitä poikapuhetta jota kaikki jaksavat jauhaa. Siis kaikki muut paitsi minä ja mieheni. Itse odotamme lasta, emme tyttöä tai poikaa. Taidan olla yliherkkä tämän asian suhteen, mutta se on todella rasittavaa kun kaikki vaan höpöttävät että "kyllähän sen nyt jo pitää poika olla".

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan harmittaa, kun lasten kuullen päivitellään heidän "väärää" sukupuoltaan!

T. Se neljän ihanan tytön äiti

P.S. Niin ja sitten täältä AV:ltähän löytyy myös aina yksi tai kaksi sellaista, jotka sanojensa mukaan "säälivät tyttöperheitä", heh!

Vierailija
22/26 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattisesti on tärkeää saada molempia sukupuolia. Meillä on tyttö ja just puhuttiin miehen kanssa tämän toisen sukupuolesta (nyt rv11) ja kumpikin toivoo "lievästi" tästäkin tyttöä. Mulla on kyllä ihan itsekkäätkin syyt, koska pojat tuo ikäviä miniöitä, mutta vävyt on pääsääntöisesti mukavia.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on rehellisesti ihan sama, kumpi tulee. Mutta joskus toivon oikein piruuttani saavani kolmannen tytön, ettei pönttöjen sukulaisten poikatoiveet vahingossakaan pääse toteutumaan.

Vierailija
24/26 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta yksi poika ja jo nyt on mummot höpöttäny että sitten kun teette sen tytön! Sanoin vaan että oispa ihana kun olis kaks pientä poikaa. Tätä ei kukaan oikein käsitä kun kaikkien täytyy haluta kumpaakin sorttia. Sama kait se on kumpaa sukupuolta lapsi on,yhtä rakas se silti vanhemmilleen on.

Vierailija
25/26 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei yhtään sen kivempää:

Meillä kolme tyttöä, kaikki yhtä rakkaita. Kolmannen synnyttyä "tyttönä", isäni siihen, että ette kai te enää poikaa yritä... No, ei olla yritettykään, mutta nyt sitten "onnistuttiin" saamaan raskaus alulle (ei sunnitellusti), ja kas poika tulossa. Voin kuvitella mitä isäni tähän taas tulee tokaisemaan...

Vierailija
26/26 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun esikoinen on tyttö ja nyt toista lasta odottaessani kaikille tuntuu olevan niin tärkeää että tämä uusi tulokas on poika. Äskettäin selvisi sitten että vauva tosiaan on poika, ja nyt kaikki ovat sitä mieltä että niin pitikin olla, ja kyselevät että olenko nyt tosi onnellinen kun sieltä tosiaan tuleekin poika. Ja ihmettelevät vastaustani etten yhtään sen onnellisempi kuin jos olisi tyttö tulossa. Itse asiassa, jos sukupuolen voisi valita olisi loogisempaa saada tyttö, samat vaatteet voisi kierrättää ja esikoiselle olisi varmaan enemmän seuraa siskosta. Mutta, onnellinen tietysti olen oli kumpaa sukupuolta hyvänsä, muiden reaktiot vaan ihmetyttää. Niin, ja monet ovat sanoneet että nythän sulla on sitten lapset tehty kun poika syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä