Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaisitko poliisille? (naapuriasiaa...)

Vierailija
05.07.2009 |

AV-raati, tuomitkaahan. Onko niuho kyttääjä jos soittaa poliisille vai lepsu ja vastuuton jos ei mitään tee?

Naapurilla on vissiin uusi mönkijä. Ajelee sillä pitkin taloyhtiön pihaa (rivari, merkintä "vain huoltoajo") ja välillä koukkaa yleisen tien poikki. Pihassamme on paljon pieniä lapsia, jotka ajelevat samaisella pihatiellä pyörillä yms. Naapuri ei käytä kypärää itsellään eikä pienillä pojillaan, joita ajeluttaa. Nämä siis faktoja, arvailua on sitten, mahtoiko eilen illalla olla jopa vähän promilleja kun tuossa huristeli.

Mitä sanotte? Itseäni ärsyttää, suoraan en kuitenkaan kehtaa mennä valittamaan (nössö).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei mene kupoliin, niin sitten harkitsisin järeämpiä toimenpiteitä.

Vierailija
2/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tosiaan juttelisin ensin sille naapurille. Ihan turhaa heti sotkea poliisia. Jospa tämä ongelma poistuisi ihan aikusmaisella, fiksulla, perustelulla keskustelulla. Mene ap juttelee ja kerro mitä mieltä olet asiasta ja perustele. Jos tämä ei tehoa, niin sitten voisit harkita poliisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei pokka riitä. En tunne tyyppiä oikeastaan, mutta ne pari sanaa mitä on vaihdettu, on hän ollut ihan mukava. Pelottaa saada pihapiirissä niuhon mainetta... Ja vaikuttaa kuitenkin semmoiselta ihmiseltä, ettei tämmöisen urputtavan akan mielipiteet paljoa paina.

ap

Vierailija
4/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypärää vaikka mukulatkin mönkijällä ajelee pisin pihaa.

Mutta siitä voi valittaa jos häiritsee ajolla muita.

Vierailija
5/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun tarte ite olla poliisina

Vierailija
6/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaisessa tarvitse itse mennä neuvomaan. Ja tuskin edes sinua kuuntelisi.

Vierailija
7/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan menet itse mitään sanomaan. Etenkään kun et tyyppiä tunne, tiedä millaisen riesan vielä saat. Poliisi ei sano kuka on ilmoittanut.

Vierailija
8/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi sitten arvioi tilanteen ja tarvittaessa takavarikoi mönkijän jos sitä käytetään väärin

Vierailija
9/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sen enempää asiaan sekaantuisi, koska nykyisin ei tiedä kuka on niin kahjo että on seuraavaksi haulikon tai puukon kanssa oven takana hillumassa.

Vierailija
10/10 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen veronmaksajan turvallisuutta koskeville asioille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi