Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko antaa kuopukselle esikoisen 4 vuotta vanhat tutit käyttöön?

Vierailija
05.07.2009 |

keittäisin ensin. vai onko haurastuneet jo+

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon vaikka miten hyvässä kunnossa... kyllä ne jo varmaan sen verran on haurastunut ym. sitä paitsi eikös tutit suositella vaihtamaan 3kk välein...

Vierailija
2/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis parempi varmaan vieroittaa tuo kuopus tutista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen heittänyt tuttipullon tutit menemään, kun lapsi on kasvanut ko. "koosta" ohi. Ei niitä seuraaville säästellä. Joku pakkaus on jäänyt kokonaan avaamatta ja ne kyllä säästän tai annan ystävien lapsille.

Vierailija
4/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitutit haurastuvat suht' nopeasti, eli voivat olla tosi vaarallisia.

Silikonitutit kestävät paremmin, mutta silti useita vuosia vanhat tutit voivat olla haurastuneet.

Periaatteessa tutin kestävyyden voi testata vetämällä tuttiosasta täysillä ja katsomalla onko tutissa halkeamia / repeääkö se.

Siitä huolimatta en ymmärrä, miksi lapselle pitäisi antaa toisen vanhat tutit. Säästäväinen olen minäkin ja monta sellaista asiaa käytän uusiksi, mitä muut heittävät menemään, mutta en sentään lasten tutteja.

Sen kyllä myönnän, että silikonitutteja meillä on ollut per lapsi kaksi "sarjaa", enkä todellakaan ole vaihtanut 3 kk:n välein. Ensimmäinen "sarja" niitä pikkuvauvan tutteja ja toinen sarja niitä isomman lapsen tutteja, molempia on hankittu kymmeniä, joita on sitten käytetty kaikkia yhtä aikaa. Tuo vaihtamiskehotushan perustuu siihen ajatukseen, että lapsella käytetään vain yhtä tuttia kerrallaan. Jos siis on kymmenen tuttia käytössä yhtä aikaa, niin niitä voi käyttää 30 kuukautta 3 kuukauden sijaan (ainakin silikonisia, muovitutit haurastuu ilman käyttöäkin)

Vierailija
5/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan sen jälkeen kun esikoisella pari kuukautta vanha tutti katkesi suuhun(oli jo hampaita, siinä varmaan syy). säikähdin oikein kunnolla ja olen oikein tarkkaan tarkistanut kaikki tutit sen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttia ollenkaan, lapset eivät sellaisia tarvi! Turhan päiväsiä juttuja.

Itellä on jo puol tusinaa lapsia ja kukaa ei ole tuttia imenyt! Kun lapsi itkee niin sitä hoidetaan; syötetää, vaihdetaan kuivat tai seurustellaan sen kanssa, eikä yritetä tutilla vaimentaa!

Vierailija
7/7 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaa..

haluaisitko itse imeä kumia tai silikonia? Vieläpä pitkiä aikoja päivässä?

En usko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme