Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana olevat naiset kiihottaa

Vierailija
05.07.2009 |

En tiedä mikä siinä on mutta raskaana olevat naiset kiihottavat minua. Rannalla, kaupassa tai kadulla en voi olla katsomatta kun raskaana oleva upea nainen menee ohi. Mikä olisi upeampaa kuin rakastella naisen kanssa jolla on iso vatsa. Olisi upeaa tavata jossain raskaana oleva nainen joka haluaisi seksiä. En tiedä mitään kiihottavampaa. Mahdanko olla jotenkin poikkeava vai onko samanmielisiä muitakin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sellaisen kanssa ei kukaan ihan koko ajan pääse rakastelemaan. Harvinaista herkkua.

Vierailija
2/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nimittäin raskaana. :) Olen kyllä törmäillyt miesten viipyileviin katseisiin - etenkin keski-ikäisten ja vanhempien, ja miettinyt, mitä ajattelevat katsoessaan minua. Muistelevatko, miltä omat vaimonsa näyttivät raskaanaolleessaan..? Vai mitä. :)

Olen 30.raskausviikolla eli loppusuora pian aukeaa. Seksi on tosi vähäistä - mies jotenkin "pelkää" sitä, vaikka muuten on hellä ja kiltti. Välillä omat halut hyrräävät kuitenkin niin, että on pakko kaivaa sauva kaapista ja mennä omin käsin onneen. :)

Rinnat ovat kasvaneet varmaan kaksi kuppikokoa (B--> D), muuteoin en pidä itseäni hirmu seksikkäänä, vaan kaipaan jo kovasti sitä aikaa, kun vauva on maailmassa ja saan taas itseni kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta tollanen on tosi ahdistavaa!

Itse raskaana uudestaan ja tää mun kroppa ei ole mikään ulkopuolisen kyyläämisen alue!

Ällöttää tollaset sedät. Jos vähänkin katsoo pitkään niin sanon kyllä suoraan ja voin kyllä soittaa poliisitkin jos ahdistaan alat yhtään enempi.

Ei tollasta kuulu kenenkään naisen tai lapsen tai kenenkään sietää.

Suomi on kyllä semmonen takapajula että jos vähän pinntaa näkyy niin ukot sekoaa, ihan niinkuin NORMAALIT ihmiset tuijottaa kiima silmissä?

Ihan oksettaa.

Vierailija
4/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta tollanen on tosi ahdistavaa!

Itse raskaana uudestaan ja tää mun kroppa ei ole mikään ulkopuolisen kyyläämisen alue!

Ällöttää tollaset sedät. Jos vähänkin katsoo pitkään niin sanon kyllä suoraan ja voin kyllä soittaa poliisitkin jos ahdistaan alat yhtään enempi.

Ei tollasta kuulu kenenkään naisen tai lapsen tai kenenkään sietää.

Suomi on kyllä semmonen takapajula että jos vähän pinntaa näkyy niin ukot sekoaa, ihan niinkuin NORMAALIT ihmiset tuijottaa kiima silmissä?

Ihan oksettaa.

Vierailija
5/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla raskaana?

Sun mielestä OK jos nainen on miesten katseltavana?

Jos joku mua tiirailee niin vedän lättyyn, ihan tosi. Ei kiinnosta alkuunkaan tollaset sedät ja miten nyt kroppa rannalla oli kuinka jumalallisen uhkea!!!

Et sinä itsekään pidä että joku KYYLÄÄ ja toi on oikeesti ällöttävää.

Vierailija
6/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan kirjoitti kiihottumisesta ja makaamisesta!

Hyi hemmetti.

4

Vierailija
7/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vielä vastaatte näille pervoille.

DAIJUT!

Vierailija
8/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oot daiju

Vierailija
9/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää ketju poistetaan, niin kyylääminenkin varmasti loppuu..........

Vierailija
10/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku rannalla tuijottaa, niin soitan poliisit paikalle. Se on ahdistelua jos kiihottuu ja vaan katsoo.

Tälläset ketjut saa kyllä poistaa suoriltaan!

Ihan sairasta.

Vierailija
11/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitus vaan lämmitti.Itse olen rv 35 ja mua ei haittaa jos joku kyttää,sen verran kuin "ihmisten ilmoilla"tässä vaiheessa tulee liikuttua.Enkä siis enää kulje missäään ilman miestäni,sillä viikkoja sen verran jo.

Antaa ihmisten tuijottaa rauhassa vaan

Vierailija
12/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fetissinsä kullakin. Niin kauan kuin AP ei ala minua häiritsemään/lähentelemään ei minua haittaa. Onhan monilla fetissejä kengistä tai sadevaatteista.

Miesten katseita on aika vaikea vältellä. Toki jos pukeutuu joka päivä perunasäkkiin, niin silloin ehkä harvempi kuolaa perääsi.

En ole erityisen kaunis, olen aika tavallisen näköinen ja painoinen. Miehet katselee silti, eikä se minua haittaa.

Sitä paitsi raskaanaoleva nainenhan on kaunis. Ei sitä pidä hävetä. Rinnat kasvaa kauniin turpeiksi ja vatsa on kaunis pyöristyessään ja kasvot säteilevät. Onhan se kiva, ettei kaikki ajattele että tossa se valas taas menee :D

ei taida olla raskaana?

Sun mielestä OK jos nainen on miesten katseltavana?

Jos joku mua tiirailee niin vedän lättyyn, ihan tosi. Ei kiinnosta alkuunkaan tollaset sedät ja miten nyt kroppa rannalla oli kuinka jumalallisen uhkea!!!

Et sinä itsekään pidä että joku KYYLÄÄ ja toi on oikeesti ällöttävää.

Vierailija
13/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sanonu että naiset raskaaan valaita, rumia, HÄPEÄÄ???

Mutta se että joku katselee rannalla ja kiihottuu, niin se on sairasta. Ei yhtään mairittele!

On minulle pari kertaa miehet sanonu että näytän hyvältä raskaana, mutta ei se ollut mitään tollasta limasta kiihottuneen tuijotusta. Se on häirintää!

Saako sun lapsia joku kiihottuneesti tuijottaa rannalla?

4

Vierailija
14/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan surkuttelevat juuri sitä, kun luulevat raskaana ollessaan näyttävänsä pelkilta "valailta" miesten silmissä..

Nämä yli-ahdasmieliset naiset: teettekö omasta miehestännekin poliisille ilmoituksen, jos hän ilmoittaa kiihottuvansa teitä katsoessaan? ;-)))

Vierailija
15/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan surkuttelevat juuri sitä, kun luulevat raskaana ollessaan näyttävänsä pelkilta "valailta" miesten silmissä.. Nämä yli-ahdasmieliset naiset: teettekö omasta miehestännekin poliisille ilmoituksen, jos hän ilmoittaa kiihottuvansa teitä katsoessaan? ;-)))

Mieti itse hauatko olla haluttu kohde jollekin kuusikymppiselle, hielle haisevalle pervolle. Sekö on sinusta ihanaa?

Vierailija
16/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku rannalla tuijottaa, niin soitan poliisit paikalle. Se on ahdistelua jos kiihottuu ja vaan katsoo. Tälläset ketjut saa kyllä poistaa suoriltaan! Ihan sairasta.

Katsominen eikä kuolaaminenkaan kun ei ole lailla kielletty. Mutta olen kyllä kuullut poliiseilta hasukoja juttuja näistä ylihyperhormonaalimammoista fobioineen.

Itsestä on ihan kiva, jos joku kokee raskaana olevan naisen kauniina ja katsoo.

Vierailija
17/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kiihottuminen johtui sun raskaudesta. Hmmm, enpä ole vielä kuullut, että moisista olisi käräjöity, mutta av:llahan on kaikki mahdollista. Huoh!

Vierailija
18/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uros näkee, että naaras on lisääntymiskykyinen ja siksi se kiihottaa koska DNA pakottaa lisääntymään...

Varmaan eloonjäämisvietin jälkeen seuraavaksi voimakkain vietti.....

Vierailija
19/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on kylmä tosiasia, että lisääntymiskykyinen naaras on kiihottavampi kuin lisääntymiskyvytön...

Vierailija
20/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut kiva tulla huomatuksi. On aina piristänyt päivää ja sitä kautta vahvistanut itsetuntoa, jos on esim. nähnyt autoilijan kääntyvän katsomaan hameen alta vilkkuvia sääriäni. Raskausaika ei tee tähän poikkeusta, vaan on edelleen kiva saada miesten ihailevia katseita osakseen.