Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana olevat naiset kiihottaa

Vierailija
05.07.2009 |

En tiedä mikä siinä on mutta raskaana olevat naiset kiihottavat minua. Rannalla, kaupassa tai kadulla en voi olla katsomatta kun raskaana oleva upea nainen menee ohi. Mikä olisi upeampaa kuin rakastella naisen kanssa jolla on iso vatsa. Olisi upeaa tavata jossain raskaana oleva nainen joka haluaisi seksiä. En tiedä mitään kiihottavampaa. Mahdanko olla jotenkin poikkeava vai onko samanmielisiä muitakin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuista naista vai lasta. Miksi rannalla uima-asussa olevaa naista ei sitten saisi ihailla?

Enkä ole väittänyt sinun sanoneen että raskaanaolevat naiset on valaita :D

-vitonen

oon sanonu että naiset raskaaan valaita, rumia, HÄPEÄÄ???

Mutta se että joku katselee rannalla ja kiihottuu, niin se on sairasta. Ei yhtään mairittele!

On minulle pari kertaa miehet sanonu että näytän hyvältä raskaana, mutta ei se ollut mitään tollasta limasta kiihottuneen tuijotusta. Se on häirintää!

Saako sun lapsia joku kiihottuneesti tuijottaa rannalla?

4

Vierailija
22/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tän ketjun aloitus oli teidän mielestä jotenkin pervo, limainen tai hikinen, niin se on kyllä teidän oman mielikuvituksen ja ahdasmielisyyden tulosta. Aloitus oli aivan asiallinen ja munkin mielestä lähinnä herttainen.

Siivotkaapa äidit nyt se likainen mielikuvituksenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tän ketjun aloitus oli teidän mielestä jotenkin pervo, limainen tai hikinen, niin se on kyllä teidän oman mielikuvituksen ja ahdasmielisyyden tulosta. Aloitus oli aivan asiallinen ja munkin mielestä lähinnä herttainen.

Siivotkaapa äidit nyt se likainen mielikuvituksenne.

Ap ei puhunut mitään lapsista. Raskaanaolevassa naisessakaan ei ole mitään lapsenomaista.