Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tällaista ihmistä vaivaa?

Vierailija
04.07.2009 |

Valittaa, ettei me tavata tarpeeksi usein. Kun ehdotan tapaamista, ei noteeraa lainkaan. Kun kerrankin mulla olisi aikaa tavata jonakin päivänä ja ehtoan hyvissä ajoin treffejä harvoin minulla olevaan vapaapäivään, ei reagoi tai tyyliin katsellaan. Sitten, jos olen päivää ennen vapaata sopinut muuta meno toisen ihmisen kanssa, kun hän ei taaskaan vastannut, alkaa kauhea marina ja valitus miten en sitten taaskaan tapaa häntä vaan toinen on tärkeämpi????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi taas aiheen haukkua mut pataluhaksi ja suttua.

Vierailija
2/9 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kontrolloida sua. Tai sitten haluaa tuntea itsensä jotenkin suosituksi ja halutuksi tärkeäksi persoonaksi joka voi pompotella muita mielensä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala kerjäämään ja oven taakse tulla kinuamaan. On mulla muitakin ystäviä.

Vierailija
4/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano niin

eli että olet yrittänyt sopia tapaamista, mutta hänelle ei ole itselleen sopinut.

Vierailija
5/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äsryttää sopia jotain tunnin kestävää kahvittelusessiota johonkin päivään, yleensä vielä ihan keskelle päivää. EHkä kaverisi on kiireinen.

Vierailija
6/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ongelmia hänellä tuntuu olevan. Itsensä marttyyriksi tekemällä hän taitaa hakea huomiota.

Vierailija
7/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kolmen viikon päähän. get a point?

Vierailija
8/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kolmen viikon päähän. get a point?

minut haluaisi tavata useammin, niin pakko olisi sitten sopia. Get a point?

Vierailija
9/9 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tykkää susta enemmän kuin sinä hänestä. Kaipaa sun seuraa ja on vähän loukkaantunut siitä, ettei sinä kaipaa hänen seuraansa yhtä paljon. Eikä hän tule onnelliseksi siitä, että tarjoat hänelle jonkin rippeeksi jääneen ajan tyyliin 'ota tai jätä'.

Reilua olisi kertoa, että sinua vain ei kiinnosta tavata häntä niin paljon kuin hän toivoisi.