Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä saisin unta?

Vierailija
04.07.2009 |

kuumetta 38 astetta ja viime yönäkin nukuin varmaan 2 tuntia kun on niin paska olo. raskauden viimeinen kolmannes menossa joten en uskalla enää panadolia vahvempaa ottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa se, että kuuntelen korvakuulokkeesta hiljaisella musiikkia. Silloin saattaa erehdyttää itsensä nukahtamaan kun keskittyy siihen musiikkiin.

Mä olen varsinkin loppuraskaudet nukkunut tosi huonosti. Lienee hormonaalista, koska vähäunisuus ei tunnu juuri haittaavan. Se jatkuu synnytyksen jälkeen 4-5 kk. Mä olen imettänyt, tuntuu, että se auttaa siihen, että on pakko heräillä öisin.

Vierailija
2/2 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonenvetoja, vessakäyntejä, joka paikkaa särki - ei ihme ettei paljon nukuttanut.

Itse tekisin tollaisessa kriisitilanteessa niin, että ottaisin Panadolia sen mitä vaan saa. Sitten lämmintä maitoa, mies sohvalle, huone niin pimeäksi kuin saisin vaikka lisäverhoilla ja korvatulpat vielä korviin. Enkä tuntisi huonoa omaa tuntoa myös puolikkaasta siideristä (en tarkoita 0,5litran tölkkiä vaan 0,33l pullon puolikasta). Se tuo ainakin minulle unen.

kuumetta 38 astetta ja viime yönäkin nukuin varmaan 2 tuntia kun on niin paska olo. raskauden viimeinen kolmannes menossa joten en uskalla enää panadolia vahvempaa ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä