Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteen vihaajat: onko nyt kivaa?

Vierailija
04.07.2009 |

Onko teistä nyt mukavampaa kun ei ole enää niin kuuma? Minä nautin helteestä, joten nyt tuntuu jotenkin ankealta. Voisin viedä lapset uimaan vaikka joka päivä. Nyt ei oikein uiminen innosta kun ulkona tarvitsee jo pitkähihaisen paidan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsin migreenistä joka laukeaa kuumuudesta ja kirkkaista valoista(eli auringosta). sen lisäksi olen raskaana joten on tälläkin kelillä aika lämmin.

Vierailija
2/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringosta ja lämmöstä kyllä tykkään, mutta ei tarvitsis olla 30 astetta lämmintä kuitenkaan, 22-24 riittää mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymästä, kyllä on paljon mukavampaa näin.

Vierailija
4/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vois olla viikko viileää ja sateista ihan virkistykseksi, sen jälkeen voi taas mun puolesta lämmetä uudelleen.

Vierailija
5/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla kanssa tuo migreeniongelma, eli helteellä tulee aina päänsärky. Ja muutenkaan ei voi ulkona paljon liikuskella, kun iho palaa niin herkästi. Tää on huolettomampaa.

Vierailija
6/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää kaikki sormet ja varpaat turvoksissa, pystyn kävelemään ja puhumaan eikä päätä särje koko aikaa! Mut on todella geneettisesti suunniteltu Suomeen, ei lämpimään.

Vierailija
7/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä, rv 40+5 eli oli aika kurja olo tuon helleviikon ajan.. Ja sit pinna kireällä lasten kanssa, ku koko ajan itellä hiki päällä, eikä olis oikein jaksanu mitään. Nyt jaksaa lasten oikuttelujakin paremmin, ku ei oo itellä niin hankala olla. Ainut harmi, ettei voi samalla lailla päästää pieniä ulos, ku helteillä..

Vierailija
8/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans käy tää valkoisen ihmisen sää.

Vierailija
9/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että oikeesti tulis viileetä. Hihattomassa topissa ja shortseissa on saanu eilen ja tänäänkin kulkee. Ja sama tuskainen hiki.

Vierailija
10/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vaivattomasti tunnin aamulenkin 17 asteessa auringon paistaessa. Oli aivan ihanaa, tuulikin oli raikas ja vilvoittava. Viime viikolla olin puolikuollut jo puolen tunnin lenkin jälkeen vaikka lähdin samaan aikaan aamulla - lämpöä oli 22 astetta lähdössä.

Eli kyllä kiitos, tämä on todella paljon parempi sää. Minusta on myös ihanaa, kun saa pukea jotakin päälle ilman että paistuu.

Vierailija
11/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihattomassa ei oikein tarkene (paitse ehkä juoksulenkillä, en tosin ole kokeillut tänään).

+ 25 olisi aika passeli lämpötila meikäläiselle.

Vierailija
12/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totuus on se, että kaikki eivät todellakaan nauti helteestä.

Vierailija
13/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti mukavampi ja parempi olla.

Ja ei se siihen säähän vaikuta halusin minä mitä tahansa....

Vierailija
14/14 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissänikin on monta, jotka ovat nyt tyytyväisiä kun helteet ovat ainakin toistaiseksi ohitse. Itse kaipaan hellettä, mutta olen ihan kohtuu tyytyväinen tälläiseenkin heinäkuuhun kunhan vain ei ala sataa vettä :-). Helle olisi toki minusta mukavinta. Ehkä pitäisi kokeilla asua muutaman vuoden ajan jossain tosi kuumassa paikassa; sitten voisi alkaa helle ärsyttää ja tulla ikävä Suomen raikasta ilmastoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän