Mikä on lapsesi lempieines?
Kaksivuotiaani on saanut hyvin vähän valmisruokia. Kerran olimme naapurissa kylässä ja siellä tarjottiin välipalaksi ns. roiskeläppäpitsaa jauhelihan makuisena. Tämän kerran jälkeen, meillä on ollut pakastimessa sairauden varalla tätä mössöä, koska se menee vatsaan aina. Mikään itsetehty ruoka ei voita tuota lättyä.Niistä hetkistä meillä puhutaan ainakin viikko niin tutuille kuin tuntemattomillekin, että äiti antoi mikropitsaa!
Kommentit (29)
eli pinaattikeitto (se jonkun muun äidin valmistama...). Äiti keittää kyllä siihen munan ja sitä syödään about pari kertaa kuussa. Äidin ja pojan oma einesherkku, isä ei tykkää olleskaan, muuten aikas vähän menee eineksiä.
purkkihernekeittoa.. ja tykkäs :) vai onko makkara einestä?
ja joskus, kun saa just tuon saarioisten jauhelihapizzan tai mikrohampparin, on ihan taivaissa. :)
syödään melkein joka viikko kun lapset ei oikein muuta suostu syömään. t:huono äiti
ellet ole sitä itse valmistanut.
vai onko makkara einestä?
lidlin pepperonipizza. Ne menee koska vaan...
En itse tykkää kummastakaan, mutta lapsille ostan noita ruokia talviaikaan ainakin kerran kuukaudessa, monesti useamminkin kun on kiire. Kesällä en osta eineksiä kun silloin on helppo tehdä nopea salaatti edullisista kasviksista.
Varsinkin 11-vuuotias poikani oikein himoitsee maksalaatikkoa... Mun mielestä se on tosi "roskaa", mutta tuskin siitä mitää haittaa on silloin tällöin syötynä. Lisäksi se on tosi halpaa :-)
nuo kyllä syövät oli valmista tai itse tekemää.
mieheni mielestä koiranruokaa, mutta minun ja lapsien mielestä niin herkkua!
5-v pojan ehdoton herkku ja maistuu se minullekin.
palvarin lihapullat ja rainbow röstiperunat.
ja toisella maksalaatikko. Myös nugetit, lihapullat, pitsat ym. käy kaikki.
Saarioisten maksalaatikko rusinoiden kera
Oi sitä ilon ja riemun päivää, kun äiti tuo kaupasta maksalaatikkoa. Siitä haaveillaan usein ja puhutaan monta päivää jälkeenpäin. Molemmat lapset (2,5v. ja 5,5v.) on yhtä hulluina siihen.
Pojan 5,5 suosikkieineksiä ovat maksalaatikko, pinaattikeitto sekä pinaatti- ja porkkanaletut. Valmistajalla ei väliä. Hernekeittopurkeista perheellemme kelpaa vain luomuhernekeitto.
ja broilerikiusaus tekee meillä kauppansa
einesmakaronilaatikosta, myös ranskalaiset perunat maistuu.
Sitten tulevat hernekeitto, einespizza, isommilla hampurilaiset.
5-v tyttö haaveilee siitä, ja pyytää aina, jos saa valita ruoan. Ehkä kerran kuussa herkuttelemme sillä :-)
Roiskeläppään se ei mielellään kyllä koske, enkä voi syyttää.
Ja nakit nyt tietysti, silloin harvoin kun niitä saa on sen mielestä juhlapäivä.