Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sellaista tässä mietin,että jos on karhu

Vierailija
04.07.2009 |

joka vaistoillaan suojelee pentujaan ja käy jonkun kimppuun, niin onko ihmisellä oikeus tappaa koko perhe pentuineen päivineen?

Jotenkin tämä ei mahdu mun kaaliin:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin myös karhuäidin tappo on hirveetä,kun sehän yritti suojella vaan pentujaan. Ymmärrän silti että olisi voinut hyökätä jonkun muun ihmisen kimppuun. Minusta pennut olisi voitu viedä vaikka korkeasaareen tai jonnekkin. Aina ihmiset on heti tappamassa kaikkee.

Vierailija
22/25 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pennut tapettiin, koska ne olisi seuraavaksi käyneet ihmisten kimppuun kun nälkä tulee eikä ne osaa vielä itse hakea ruokaa luonnosta. Karhu on peto ja sillä selvä.

Ja noista Alaskan "makuuhuoneisiin tulevista jääkarhuista". Jääkarhu on maailman suurin maapeto ja jos se tulee makuuhuoneeseen, niin se on ihmiselle varma kuolema. Ilmastonmuutos on vaikeuttanut niiden elämää huomattavasti, mikä lisää tietysti aggressiivisuutta.

Mutta kiva kun ne saa ongelmakarhu-diagnoosiin ja pääsee kriisiterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-suomalaiset kyllä vaahtoavata susien yms suojelemisesta, mutta annas kun sitten sielläpäin näkyy yksikään villieläin, niin jo on kauhea hulabaloo ja eikun hengiltä vaan.

Me täällä pohjoisessa asumme jatkuvan villipeto"vaaran" keskellä. Itse olen esim. viimeisen vuoden aikana nähnyt lähietäisyydeltä 2 kertaa suden. Naapurin koira jouduttiin lopettamaan, kun susi kävi aamuyöllä raatelemassa sen kotipihassaan. Mies oli viimesyksynä halkoja metsästä hakiessaan törmännyt karhuun.

Vierailija
24/25 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli surullista että se karhuperhe piti tappaa. Eikö niitä olisi voitu hätistellä takaisin metsään/korpeen?

Vierailija
25/25 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kysessä mikä tahahsa, karhu tai liftaava äiti...