Olen katkera äidilleni
Koska hän ei ikinä ole pyytänyt lapsiani luokseen,ts.hoitanut heitä. nyt lapset jo isoja ja vieraantuneet mummista,mikä on sääli. Yhden ainoan kerran yksi lapseni oli mummilla hoidossa n.2 tuntia ja kun lapsen hain pois,kiitin ja kysyin,mitä olen velkaa ja mummi sanoi:100markkaa! :(
Kommentit (8)
enkä sen jälkeen ole hoitoapua pyytänyt! ap
Onko jotakin mielenterveysongelmaa/alkoholismia?
En oo koskaan kuullut että joku velottaa lapsiaan lastenlasten hoidosta.
ajamaan nurmikkoa, kantamaan puita, ottamaan roskia ränneistä yms.
ajamaan nurmikkoa, kantamaan puita, ottamaan roskia ränneistä yms.
Kyllä hyvä isovanhempi olisi suuri rikkaus lapselle :( Tuo ei ole hyvä...
oma äitini on hoitanut lapsiani työpaikkakuntoujaksojeni ajan, noin viikon vuodessa, vaikka vakavasti sairas, 68 v
muuta kuin pyynnöstä. Yhdeksänkymmentäluvulla kun lapset olivat pieniä, oli kaksivuotias poikani hänellä hoidossa kolme kuukautta ja maksoin mummolle täyden hoitomaksun, eli saman mikä siihen aikaan oli päiväkodissa korkein maksuluokka. Tosiasiassa olisimme saattaneet saada lapsen halvemmalla hoitoon päiväkotiin, koska siihen aikaan olimme aika pienipalkkaisia (minä opiskelin).
Enpä ole sen koommin pyytänyt palveluksia ja eivätpä kovasti isovanhemmat kysele lapsen lapsestaan tänäkään päivänä. Poika on nyt lähes täysi-ikäinen.
Mummo muistaa kyllä soittaessaan kertoa omasta elämästään mutta minun tai perheemme asiat ei kiinnosta. Puhelu loppuu aika nopeasti aina siihen, jos meinaan kertoa meidän kuulumisiamme.
Onko jotakin mielenterveysongelmaa/alkoholismia? En oo koskaan kuullut että joku velottaa lapsiaan lastenlasten hoidosta.