Mulla on niin ikävä Michaelia :((
Kommentit (39)
kyllä ihmisen kuolema koskettaa, jota on kuunnellut lapsena ja ollut fani.
Hän oli mun ainoa suuri suosikki. Minä olen hävittänyt kaikki muut vanhat vinyylilevynikin + kasetit, mutta MJ:n levyt ja kasetit olen säilyttänyt, koska MJ oli yksinkertaisesti aina selkeä ykkönen minulle.
Vieläkin tuntuu ettei voi olla totta ettei MJ:tä enää ole..Se tuntuu tosi pahalta.
"Ihmisen päivät ovat kuin ruoho, kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole".
menettäneet ketään läheistä kun jonkun tuntemattoman ja kuitenkin jo iäkkään ihmisen kuolema noin koskettaa?
KURUJA ja henkimaailman olentoja... huh huh...
hän kääntyi myöskin muslimksi. Hän oli etsiä, kokeili varmasti monia "kuruja". Se on varmaa että hänellä oli usko.
Ja ei ole olemassa uskontoa, jossa ei olisi henkimaailmaa. Ateistit ei usko henkimaailmaan ja sitä M.J ei ollut.
Ps. Minä tiedän että hän on henkenä henkimaailmassa;)
Ap:lle vielä. Maailmassa on monta asiaa joka katoaa historiaan, mutta rakkaus ei kuole koskaan. Siksi sinä tunnet nyt mitä tunnet. Pidä siitä tunteesta lujasti kiinni.
siksi nyt on surullinen olo. Katsokaa nyt huviksenne vaikka tämä Dont stop til you get enough
Pakkohan tuota on kaivata.
en ole aiemmin surrut julkkisten kuolemaa, mutta Michael Jcksonin kuolema kyllä itkettää. :(
kuoleman jälkeen henki/sielu muuttaa toiseen olotilaan. Tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa.
Samoja tuntemuksia täällä, surullista että niin hieno ihminen kuoli, todella ikävää!
KURUJA ja henkimaailman olentoja... huh huh...
hän kääntyi myöskin muslimksi. Hän oli etsiä, kokeili varmasti monia "kuruja". Se on varmaa että hänellä oli usko. Ja ei ole olemassa uskontoa, jossa ei olisi henkimaailmaa. Ateistit ei usko henkimaailmaan ja sitä M.J ei ollut. Ps. Minä tiedän että hän on henkenä henkimaailmassa;) Ap:lle vielä. Maailmassa on monta asiaa joka katoaa historiaan, mutta rakkaus ei kuole koskaan. Siksi sinä tunnet nyt mitä tunnet. Pidä siitä tunteesta lujasti kiinni.
itseasiassa me tiedämme äärinmäisen vähän kuolemanjäkeisestä olotilasta. Toki näitäkin asioita tutkitaan, koska on olemassa asioita joita ihminen ei pysty järjellään selittämään.
Väitetään että eläimetkin vaistoavat enemmän...
Maailma on uskontoja täynnä joissa pyörii älymystöä...Tyhmyyttä on olettaa tietävänsä kaiken. Tyhmyys paljastuu ylimielisestä oletuksesta.
Järkytys oli kovan, kun sain kuulla kuolemasta.
Tiedän mitä on menettää todella rakas, läheinen ihminen :(
Silti Michael Jacksonin kuolema koskettaa minua. Hän vaikutti minuun todella paljon lapsuudessani, olin hänen faninsa, hän oli minulle idoli. Miksi ei saisi ikävöidä? Eihän se ikävä ja suru ole tietenkään samanlaista kuin omaisen menettäminen, mutta senhän nyt jokainen ymmärtää.
ap
menettäneet ketään läheistä kun jonkun tuntemattoman ja kuitenkin jo iäkkään ihmisen kuolema noin koskettaa?
muttei mj:n suhteen, vaan ystävän jonka hautajaiset on nyt edessä. ystävä kuoli alle 30 vuotiaana enkä vieläkään voi käsittää ettei häntä enää ole, hän ei koskaan enää käy meillä, ei mene töihin, ei tapaa vanhempiaan, ei vietä kesälomaa, joka olisi nyt alkanut, ei perusta perhettä, ei mitään enää ikinä..
Vieläkin tuntuu ettei voi olla totta ettei MJ:tä enää ole..Se tuntuu tosi pahalta. "Ihmisen päivät ovat kuin ruoho, kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole".
vaikkei ole fyysisesti olemassa. Eihän hän varmaan kenenkään arjessa täällä ole muutenkaan ollut. Kyllä se musiikki elää ikuisesti.
Miten voi ikävöidä ihmistä, josta ei kukaan edes tiedä, millainen ihminen on, eikä ole koskaan nähnyt? No ei mitenkään. Taidat nyt elää jotain itse itsellesi kehiteltyjä teinitunteita. Hanki aitoja.
Kyllä minä heitäkin surin mutta enpä tiedä miksi MJ kuolema koskettaa enemmän.
Minun ystäväni teki itsemurhan 39-vuotiaana, isäni kuoli sairauskohtaukseen 69-vuotiaana ja enoni syöpään 65-vuotiaana.
Siis oliko muka MJ IÄKÄS??? haloo? minkäs ikäinen itse olet,15-vuotias?
vaikkei ole fyysisesti olemassa. Eihän hän varmaan kenenkään arjessa täällä ole muutenkaan ollut. Kyllä se musiikki elää ikuisesti.
Miten voi ikävöidä ihmistä, josta ei kukaan edes tiedä, millainen ihminen on, eikä ole koskaan nähnyt? No ei mitenkään. Taidat nyt elää jotain itse itsellesi kehiteltyjä teinitunteita. Hanki aitoja.
Miten voit väittää ettei minulla ole aitoja tunteita?
No ihan sama, onneksi kaikki ei ole noin kylmiä ihmisiä.
ja niin tyypillistä luterilaista synkkämielisyyttä alkaa vaatimaan ettei MJ:tä saisi edes surra "kun ei häntä henk.kohtaisesti kuitenkaan tuntenut".
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5463467.ab
Hän on henkimaailmassa hän ei ole kuollut niin kuin monet meistä ajattelee.
Hän on tehtävänsä täyttänyt. Hänen sanomansa oli tärkeä. Kaikki on mahdollista älä luovuta, on viesti sinulle.
kyllä hän on kuollut, häntä ei enää ole.. Niinkuin isossakin kirjassa santoaan. Valitettavasti näin siis.
7.
Olisin mielelläni suosut sille, että olisi päässyt vielä kierueelle!
Pakko oli käydä ostamassa levy.