Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on niin ikävä Michaelia :((

Vierailija
03.07.2009 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:J uskoi kuitenkin menevänsä henkimaailmaan, (isossa kirjassa puhutaan vain näistä asioista) kuolemaa ei ole. On vain siirtyminen toiseen olomuotoon.

M.J:llä oli tehtävä maanpäällä, niin kuin meillä kaikilla on. Kaikella on tarkoitus niin tälläkin. Myöskin sillä ettei viimmeinen konsertti toteutunut. Me tiedämme nyt miksi.

Eräässä haastattelussa hän sanoi ettei maailmassa olisis sotia jos pitäisimme huolen lapsista. Hän kertoi tuntevansa sen kivun mitää miljoonat kärsivät lapset tuntevat.

Hänet vedettiin lokaan puolustaessaan lapsia. Hän ymmärsi sisinmässään ettei hän voinut pelastaa maailman lapsia. Hän sairastui, niin kuin me kaikki tiedämme...

Vierailija
22/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin puolet perheestä, osa perheestä on muslimeja, ainakin Jeramine.

JT:t eivät usko henkimaailaan. Eikä hän ole sanonut että uskoo tuonpuoleiseen vaikka ei ollutkaan enää JT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kääntyi myöskin muslimksi. Hän oli etsiä, kokeili varmasti monia "kuruja". Se on varmaa että hänellä oli usko.

Ja ei ole olemassa uskontoa, jossa ei olisi henkimaailmaa. Ateistit ei usko henkimaailmaan ja sitä M.J ei ollut.

Ps. Minä tiedän että hän on henkenä henkimaailmassa;)

Ap:lle vielä. Maailmassa on monta asiaa joka katoaa historiaan, mutta rakkaus ei kuole koskaan. Siksi sinä tunnet nyt mitä tunnet. Pidä siitä tunteesta lujasti kiinni.

Vierailija
24/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Raamatussa sanotaan että tee kaikki mitä voit eläessäsi sillä kuolemassa ei ole enää mitään. Se kuoleman jälkeinen elämä on Saatanan petos. Eikä Michael itse sanonut missään suoraan että on kääntynyt muslimiksi. Ehkä kokeili sitäkin, mutta miten ihmeessä ois mukamas lakannut uskomasta Jeesukseen?

Vierailija
25/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ollut häntä paljon viime aikoina ajatellut. Paitsi hänen kuolemaansa edeltäneenä iltana jostain syystä hän tuli mieleeni. Outoa.

Vierailija
26/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoliset tulkitsee sitä mun mielestä oikeimmalla tavalla kaikista uskoista, JT:t taas vähiten. MJ ei ollut enää JT, erosi uskosta. Kyllä häm lopussa oli muslimi, muutti nimensäkin Mikaeeliksi.

Vierailija
27/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset tuntevat läheisyyttä esim. hädässä ilossa ja riemussa.

Muista aikoinaan vuonna 100 kun olin suuressa pariisilaisessa diskossa. Meno oli vaisua, väkeä nuokkui baaritiskeillä. Meitä oli todella kirjava moni rotuinen jengi paikalla. Dj oli afrikkalainen nuori mies joka yritti viihdyttää kaikin tavoin, mutta porukat vain nuokkui.

Itse ajattelin etti tästä tulee mitään. Marssin dj:n luo ja pyysin kauniisti, että olisiko mitenkään mahdollista soittaa M.J:n biisi Black or White..

Tapahtui jotain sanoikuvaamatonta jota en ole koskaan kokenut. Kaikki ryntäsi lattialle joraamaan. Dj:n silmät oli suuret kuin teevadit. WoW se toimii. Se on sitä yhteenkuuluvaisuutta ja läheisyyttä, kaikki oli ystäviä toisilleen.

Kiitos M:J en unohda en.

Vierailija
28/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa kaikissa uskonnoissa. Myöskin kristinuskossa. Henkimaailmaa kuvataan suppeasti raamatussa. Esim.paratiisi kuvataan häikäisevänä.

Itse Jumala on henkimaailmassa...

Joka kieltää henkimaailman on ateisti.

Vierailija
29/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten katolilaisuuus mukams on oikeassa eniten? siinäkö ettei ehkäistä saa ja Neitsyt Maria oli ikuisesti neitsyt?

MJ ei ollut kyllä kastettu JT koskaan, joten miten erosi? Hänen äitinsä ja vanhin siskonsa ovat kyllä. Samoin LaToya oli mutta erosi tai erotettiin. JT eivät ratsasta koskaan näillä kuuluisilla jäsenillään niinkuin muut uskonnot.

Sitäpaitti se on sellainen uskonto jossa on vaikea olla jos on rikas ja tuottaa kyseenalaista viihdettä.

Itse en ole Jt. ainakaan vielä..

Vierailija
30/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitti opetuslapsille se luvattiin.

Miksi Jeesuskaan olisi herättänyt kuolleista ketään jos siellä taivaassa olisi niin kiva olla?

27.

Vierailija
31/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Raamatussa sanotaan että tee kaikki mitä voit eläessäsi sillä kuolemassa ei ole enää mitään. Se kuoleman jälkeinen elämä on Saatanan petos. Eikä Michael itse sanonut missään suoraan että on kääntynyt muslimiksi. Ehkä kokeili sitäkin, mutta miten ihmeessä ois mukamas lakannut uskomasta Jeesukseen?

Raamattua voidaan tulkita myöskin näin. Eli niin monta kuin on ihmistä on tulkintaakin

Vierailija
32/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko sitä on tai sitten sitä ei ole.

Raamatun (oikean tulkinnan) mukaan sitä ei ole.

Vierailija
33/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit väittää ettei minulla ole aitoja tunteita? No ihan sama, onneksi kaikki ei ole noin kylmiä ihmisiä.

vaikkei ole fyysisesti olemassa. Eihän hän varmaan kenenkään arjessa täällä ole muutenkaan ollut. Kyllä se musiikki elää ikuisesti. Miten voi ikävöidä ihmistä, josta ei kukaan edes tiedä, millainen ihminen on, eikä ole koskaan nähnyt? No ei mitenkään. Taidat nyt elää jotain itse itsellesi kehiteltyjä teinitunteita. Hanki aitoja.

Kyllähän kiintymykseen kuuluu, että tuntee ihmisen jotenkin.

Nää nyt on näitä teini-idolijuttuja...

Vierailija
34/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ette olleet henk koht tuttuja, jotka olitte skype- tai facebook-kontaktissa päivittäin. Innostuit hänen biiseistään ja videoistaan ja nehän eivät ole kadonneet mihinkään. Mitä siis ikävöit, mitä olet menettänyt? Leuka pystyyn!

Vierailija
35/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota on ihaillut, vaikka vain mielikuvaan siitä ihmisestä.

Ihminen voi rakastaa myös itse luomaansa mielikuvaa, esim. kuvitella ja rakastaa palavasti tyyliin että se ihana mies joka minua kosi, on maailman romanttisin ja fiksuin, vaikka oiskin oikeasti psykopaatti. Sitä kun ei näe, koska haluaa nähdä sen mitä etsii ja mitä haluaa, mielikuvaa täydellisyydestä.

Joku M.J. kun laulelee rakkaudesta ja ymmärtämisestä niin joku ajattelee että sehän TIETÄÄ juuri mitä minä tunnen, vau!

Itse asiassa on helppo rakastaa mielikuvaa, samoin kuin jonkun skyben kautta rakastua, se on yhtä todellista.

Vierailija
36/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän oli MJ:kin usko. Ja varmaan se haikea tunne, joka MJ:n kuolemasta tulee johtuu osaksi myös siitä, että häntä rökitettiin niin pahasti viime vuosina, että se epäoikeudenmukaisuus tekee surulliseksi. Hän oli kuitenkin hyvin herkkä ja erityinen ihminen, joka olisi ansainnut helpomman elämän.

Vierailija
37/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi raskaasti olen tämän ottanut.

Päivittäin kuuntelen Jacksonia ja katselen videoita ja fiilistelen.

Todelliset fanit suree sehän on selvää.

YouTubessa on kotivideoita 11 kpl ja katsoin ne läpi tänään. Tuli niin hyvä olo että hänellä on ollut onnellista aikaa Neverlandissa ja on nauttinut elämästään siellä lapsineen.

Linkki tässä ja kopioikaa se uudelleen YouTubeen ja vaihtakaa numero loppuun 1, 2 , 3 jne.

Vierailija
38/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos wikipediaan on uskomista

http://fi.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson

koen erityistä sympatiaa koska meillä on samanlainen asia taustalla, olin joskus JT. Tiedän sen mitä hän on kokenut siltä sektorilta koska olen kokenut saman.

ote wikpediasta

Uskonto

Michael kastettiin Jehovan todistajaksi myöhäisessä teini-iässä. Järjestön toimintatapoihin kuuluu ovelta-ovelle-saarnaamistyö, jota myös Michael teki. Menestyksensä alettua hän kävi ihmisten ovilla tekoviiksiin ja muihin valeasuihin sonnustautuneena. Vielä Bad-kiertueen aikana hän kävi konserttipaikkakunnilla soittamassa ihmisten ovikelloja ja puhumassa uskostaan.

Ongelmat uskonnollisen vakaumuksen ja musiikillisen uran yhdistämisessä alkoivat Thriller-albumista. Okkultistiset ainekset nimikappaleen "Thriller" videossa aiheuttivat lopulta sen, että videon alkuun lisättiin Jehovan todistajien painostuksesta teksti ("disclaimer"), jossa Michael vakuutti videon sisällön olevan ristiriidassa hänen vakaumuksensa kanssa. Lisäksi Jackson antoi harvinaisen lausunnon Jehovan todistajien Herätkää!-lehden musiikkivideoita käsittelevään artikkeliin, jossa hän totesi: "En koskaan enää tekisi sellaista videota!". Lopullinen ero järjestöstä tapahtui ennen Bad-albumia Jacksonin omasta aloitteesta.lähde?

Jacksonin raportoitiin kääntyneen islamiin 2008 ja ottaneen nimekseen Mikaeel. [9]

Vierailija
39/39 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ja enemmän esille, pitää ihmetellä miten hän oli niinkin normaali! Pystyi kuitenkin töihinsä ja teki uskomattoman hienon uran. Tuon lapsuuden ja uskontomankelin jälkeen olisi moni ollut jo katuojassa.