G: erikoisimpia nimiä, joita tunnet/joihin olet törmännyt?
Kommentit (51)
noissa väännetyissä C-nimissä ei ole mitään erikoista.
miellä erikoiseksi nimeksi, niitähän on pilvinpimein ihmisten suvuissa, se nimi vain on jäänyt nykyään vähemmän suosituksi.
kysytty erikoisinta nimeä, johon törmännyt? Se kai voi jonkun mielestä olla vaikka Jorma. Ei kysytty tilastollisesti harvinaisinta nimeä..
Pikkupoika perhekerhossa.
Täytyy kyllä sanoa että aika monella mammalla meni kahvit väärään kurkkuun kun lapsen nimi tuli ilmi.
Vieras pieni tyttö junassa. Tulee mieleen sellainen aine, jota suihkutetaan vessassa paskallakäynnin jälkeen, jotta ilma raikastuisi.
Jos kyseessä on sama Lorena niin on vanhemmilla on ulkomaalaista taustaa.
kysyin mieheltäni, että onko tuo joku Kaisan ja Heidin sekoitus.. Tosin onhan mulla itelläkin harvinainen nimi... :)
pidin hesellä lapsille synttäreitä ja sankarin nimi oli Elvis :) kun kutsuin poikaa niin jokaisen ruokailijan pää kääntyi ensin munhun päin ja sit ne etsi katseellaan pientä Elvis poikaa.
Tyttö, ja aika hauska nimi minun mielestäni.
Tyttöjä/Naisia:
* Eiva
* Kisu
* Jee
* Isla
* Tii-Mari
Poikia/Miehiä:
* Jaarli
* Neo
* Jou
* Rollo
* Tarzan
* Teppana
* Sii
kaikki näistä olen siis itse tavannut tai kuullut eli ovat kyllä olemassa ihan oikeasti :-). Tuo Tarzan on tosin aikuisena itselle välinimeksi otettu nimi eli ei vanhempien antama. Muut ovat ihan oikeasti lapsesta olleet tuon nimisiä.
piti oikein tarkistaa tuo Tii-Mari,ja yksi tosiaan on kastettu. Mun mielestä tuo vaan kuuluu sarjaan "nimeksi sopimattomat yhdistelmät".
Yks tyttö vaihtoi nimensä Unniksi... En muista enää sitä entistä nimee, mut oli semmonen tavallinen nimi.
piti oikein tarkistaa tuo Tii-Mari,ja yksi tosiaan on kastettu. Mun mielestä tuo vaan kuuluu sarjaan "nimeksi sopimattomat yhdistelmät".
Sit Jennika
Janiela