tuulimunaraskaus, paha mieli
Sain lähetteen naistentautien poliklinikalle, kun on ollut viikon verran tuhruvuotoa. Siellä lääkäri totesi, ettei siellä mitään ole. Raskauspussi on, mutta ei mitään sisällä. Istukan ympärillä jonkin verran verenvuotoa. Viikkoja olisi 7+4 kuukautisten mukaan, ovulaation ajankohdasta en tiedä. Sain uuden ajan kolmen viikon päähän, silloin ultrataan ja ehkä tehdään kaavinta.
Olo on tosi masentunut ja surullinen. Ensimmäinen neuvolakäynti olisi ensi viikolla, pitäisiköhän se perua.
Kommentit (3)
Minulla tuulimunakeskenmeno kaavittiin viikkolla 9, tosin jälkeen päin vasta todettiin tuulimunaksi.
Kuinka runsas on tyhjennysvuoto tuhruun verrattuna? Tästä tulee mun pisimmät kolme viikkoa.
Kaks vuotta ilman ehkäisyä, sillä mielellä, että lapsi tulee jos tulee. Nyt yllättäen sitten positiivinen testi ja kävi näin.
Lääkäri sanoi, että kahden kuukauden kuluttua voi yrittää uudestaan, en huomannut kysyä, pitääkö nyt sitten ehkäistä seuraavat kaksi kuukautta.
Mulla tuulimuna selvisi viikolla 11, kun alkoi tuhruvuoto, ja kohtu tyhjeni ilman kaavintaa viikolla 12.