VANTAALTA kukaan?!
oonko ainoa vai onko muut huomannu,että tämä korso-havukoski-koivukyläalue on yhtä suurta avohoitolaitosta? Joka toinen vastaantulija on joku ihan pimee,jonka pitäis olla laitoksessa... Juopoista ja narkeista nyt puhumattakaan?
Kommentit (36)
me asutaan martsarissa,
kyllähän täällä puukotetaan keskellä päivää ja illalla/yöllä ammuskellaan.. =) mut itse en ole kuullut mitään.. jälkikäteen luen lehdistä..
mut eipä tääl ihan hörhöt taida vastaan kävellä.. heh.. tällästä tää on kun on vuokratalot sekasin omien kanssa, pitäs olla vaan ne "vuokra" ja omat erikseen...
miten tuo auttaisi asiaa? vuokra-asunnoissa asuu myös ihan kunnon väkeä, ainakin meillä päin.
on Hanabölentien molemmin puolin, lähellä Havukosken ja Tarhapuiston kouluja sekä Keravanjokea. Puistomaista ja rauhallista, 1- ja 2-tasoisia rivareita. En tiedä, onko siellä aso-asuntoja vai onko kaikki omistusasuntoja. On tosi kivan oloista seutua, käyn siellä usein kävelyllä. Myös Rekola on pääosin ok.
on ainakin vvo:n vuokra-asuntoja myös. kaunista seutua joka tapauksessa.
mutta ovat kuulemma hometaloja... tai ainakin olleet joskus, ei o kauaa kun ne remppas niitä hirveesti...
kun en ole kovinkaan montaa kertaa saanut kävelyllä olla tai puistossa lasten kanssa, ilman että joku tulee jotain örisemään...
ap
ei todellakaan tapahdu sen enempää kuin muuallakaan!
ja voi sitä hörhöjen/puliukkojen määrää hyi..
kun junalla tuli,niin kyllä heti huomas ketkä jää pois koivukylässä tai korsossa..
nyt asutaan kartanonkoskella ja tosi ihanaa aluetta :)
eikä täällä kyllä mitään hörhöjä juuri pörräile. =)) Ja minun mielestä jopa tuo Tiksin asema on rauhallinen vaikka lienee Vantaan suurin.
elämästäni 23 vuotta, ihan ostarin vieressä.
Ei mitään ongelmaa, rauhallinen lähiö. Toki iltaisin ostarilla saattoi olla levotonta, mutta eipä siellä tullut aikaa vietettyäkkään illalla.
Nyt olen asunut Asolassa viim 7 vuotta, Koivukylän asema on n kilometrin päässä ja kaupat vieressä.
Omakotitalo alueella asumme, todella rauhallista enkä vaihtaisi mihinkään.
Muutama ystävä havukoskella, rauhallista heillä myös.
Ehkäpä myös paljon asenteesta kiinni, nuo möröt ja hörhöt..
Mäkin olen kolmekymppinen ja asunut ekat 17 vuotta Hakunilassa :)
toistaiseksi.
no,paria juoppoa lukuunottamatta...
Ihan tavallista väkeä mielestäni Koivukylä-Korso-akselillankin on tullut vastaan. Käyn siellä suunnalla tätä nykyä suhteellisen usein (tulee käytyä Lidlissä Kuusijärvelle mennessä). Ja olemme aikonaan tovin asuneet myös Mikkolassa.
Mutta suositella voin vaikkapa Simonkylää (ei Tornimäki, joka ei mielestäni edes kuulu Simonkylään), Ruskeasantaa, Hiekkaharjua, Viertolaa, Peltolaa. Uusista vaikkapa Tammistoa ja Kartanonkoskea...
Ruskeasanta ja Hiekkaharja loistavia myös Itä-Hakkila sekä Kuninkaanmäki!
On hyvä paikka asua, toki täälläkin on sattunut ja tapahtunut mutta niin muuallakin, en muuttaisi pois... ja yksi vakio-hörhö on sellanen vanha nainen joka puhuu itsekseen...ja sen kanssa voi jopa keskustella melko normaalisti vaikka välillä se eksyy omiin maailmoihinsa.
... yksi vaikuttava tekijä lienee, että kunnallisia (tai muitakaan) vuokrataloja ei juurikaan ole.
Jos uudelleen valitsisin asuinalueeni, niin en kyllä taatusti Vantaalle muuttaisi!
me asutaan martsarissa,
kyllähän täällä puukotetaan keskellä päivää ja illalla/yöllä ammuskellaan.. =) mut itse en ole kuullut mitään.. jälkikäteen luen lehdistä..
mut eipä tääl ihan hörhöt taida vastaan kävellä.. heh.. tällästä tää on kun on vuokratalot sekasin omien kanssa, pitäs olla vaan ne "vuokra" ja omat erikseen...