Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun mies sittenkin juntti???

Vierailija
02.07.2009 |

Mitäs kun mun mies on muuten tosi fiksu ja ihana ja kultainen, kouluja käynyt jne, mutta ei suostu laittamaan pukua päälleen missään tilanteessa? Saatiin hirveä riita aikaiseksi kun tuli mun isoisän lähestyvät hautajaiset puheeksi, ja mies sanoi että hän ei mitään pukuja aio hommailla vaikka mikä olis. Farkut ja kauluspaita on kuulemma hyvä setti, oli sitten kyse häistä tai hautajaisista. Edes omiin häihinsä ei laittaisi pukua päälle. Hänellä kyse on periaatteesta. Pitää kelvata sellaisena kun on, ja jos hän ei joillekin kelpaa ilman pukua, niin on sitten mielellään kelpaamatta. Olenko mä nyt ihan helvetin tyhmä kun en ollenkaan ymmärrä miehen kantaa? Mun mielestä kyse on toisten kunnnioittamisesta, oli kyse sitten vainajasta tai hääparista.

Pukeutukoon vapaa-ajallaan vaikka aina farkkuihin, se ei minua haittaa, mutta tämä etikettivastaisuus repii mun hermoja sen verran riekaleiksi ettei taida meille kyllä ne hääkellot soida ikuna. Ja tää siis ainoa huono puoli mikä mua miehessä oikeasti häiritsee. onko nyt kyse pikkuasiasta jonka vuoksi ei kannattasi muuten hyvää miestä laittaa vaihtoon? Eihän tuollainen yksi juttu voi koko suhdetta romuttaa?! nyt kyllä tuntuu siltä että voi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ongelma ei ole sinun vaan miehen itsensä. Jos hän pukeutuu tilanteeseen nähden väärin (kuten farkuissa hautajaisiin) hän häpäisee itsensä, ei sinua.

Koeta kestää.

Vierailija
2/4 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa pukujen ja kravattien pitäminen - ehkä se mies vois pukeutua mustiin farkkuihin ja mustaan paitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tarvittaessa niitä käyttää, tarvittaessa myös töissä. Kysypä siltä jättäisikö ylennyksen ottamatta kun ei voi pukeutua pukuun.

Vierailija
4/4 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies voi mennä useimpiin juhliin muissa siisteissä, tyylikkäissä vaatteissa kuin puvussa. Juntimpaa on pukeutua siihen Dressman-pukuun tilaisuudessa kuin tilaisuudessa.

Isoisän hautajaiset vaan tuppaa olemaan sellainen tilaisuus, joka vaatii sen mustan puvun. Se on vainajan ja hänen läheisten kunnioittamista. Siis, jos se pukeutumiskoodit heille tärkeä asia.

Voisiko miehesi lainata puvun joltain kaveriltaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi