Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Changessa hyvää palvelua?

Vierailija
02.07.2009 |

Siis Helsingin liikkeissä. Haluaisin mennä hankkimaan vihdoinkin ammattilaisen mittaamalla oikealla koolla rintsikat, mutta mietin onko tuo hyvä paikka. Edullinen ainakin vaikuttaa olevan, ja se on aika tärkeää minulle. Minulla on pienet tissit ja häpeän niitä, joten osataanko tuolla olla hienotunteisia? Miten ne muuten mitataan, ihan paljaana varmaankin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt tuossa Ateneuminkujan Changessa, ja aina on tullut hyvin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Taatusti näkevät kaikenlaisia tissejä, joten ihan turha hävetä!

Eikä niitä tissejä paljaana mitata, minulta ainakin mitattiin vain se ympärysmitta ja sitten myyjä vaan arvioi kuppikoon ja kokeilutti paria eri kokoa, kunnes oikea löytyi.

Sinne vaan! :) Oma suosikkikauppani!

Vierailija
2/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut tosi hyvää palvelua, mutta tuosta koon mittauksesta ei kyllä ole kokemusta, sillä oma koko on tiedossa. En kyllä yhtään epäilisi etteivätkö olisi hienotunteisia, en oikein käsitä mitä muuta edes voisi olla. Varmasti mittanauhalla mitataan ja tietty ilman liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Ateneuminkujalla shoppailin minäkin pienitissinen eilen, ja hyvää palvelua tuli! Kehuinkin jo tuolla juoksuketjussa. Nyt siellä on ale menossa, kaikki liivit -50%.

Minä olen käynyt tuossa Ateneuminkujan Changessa, ja aina on tullut hyvin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Taatusti näkevät kaikenlaisia tissejä, joten ihan turha hävetä!

Eikä niitä tissejä paljaana mitata, minulta ainakin mitattiin vain se ympärysmitta ja sitten myyjä vaan arvioi kuppikoon ja kokeilutti paria eri kokoa, kunnes oikea löytyi.

Sinne vaan! :) Oma suosikkikauppani!

Vierailija
4/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos siellä on kaikki puoleen hintaan, niin otan itseäni niskasta ja käyn siellä. Kuinka halpaa siellä sitten on, riippuu tietysti liiveistä, mutta suunnilleen?

Vierailija
5/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, täytyypä käväistä. Jos vaikka uskaltaisi yhdet imetysliivit ostaa, vaikka vauva on vielä masussa. Puoleen hintaan raaskii jo ostaan vähän vääränkokoisetkin. :)

Muistaakseni ne perusliivit maksaa normaalisti jotain vähän päälle 20 euroa, vai peräti 30, joten jos puoleen hintaan ovat, ei hintaa jää kyllä liikaa.

Vierailija
6/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pienet rinnat, joten eivät tarvitse kamalasti tukea, mutta ei silti olisi kiva jos liivit lörpsähtäisivät heti.

Vierailija
7/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi hyviä, ja Sellossa myös mittaus tapahtui niin, että ympärys mitattiin, myyjä arvioi kuppikoon ja sitten sovittamalla löytyi sopivat. Nykyään en enää muualta ostakaan liivejä :)

Vierailija
8/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kokouikkareita? Itselläni kanssa A-kuppikoko, lisäks aika miesmäinen vartalo pömppömahalla, joten bikineitä en päälleni laita.

Oon aika järkky näky niissä.

Vierailija
9/10 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yli 50 €. Hyviä liiejä joista kannattaa maksaa.

Vierailija
10/10 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yli 50 €. Hyviä liiejä joista kannattaa maksaa.

Voi olla, että jotkut mallit kalliimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi